کد خبر: 150716
A
ادعای عجیب فعال سیاسی نزدیک به دولت رییسی:

قدیری ابیانه: مسمومیت های دانش آموزان دختر صددرصد کار مجاهدین خلق است / سلطنت‌طلب، منافق و اصلاح طلبان در اتفاقات اخیر نقش دارند

قدیری ابیانه عضو فعال سیاسی نزدیک به جریان انقلاب اسلامی درباره عامل مسمومیت دانش آموزان به سایت بهارستان ایران، گفت: موضعی که مریم رجوی درباره مسمومیت دانش‌آموزان گرفت و تلاش کرد که این موضوع را به نظام نسبت دهد و تاکید کرد که ماجرای مسمومیت‌ها ادامه‌دار خواهد بود، همگی نشان از این دارد که کار آن‌ها است.

قدیری ابیانه: مسمومیت های دانش آموزان دختر صددرصد کار مجاهدین خلق است / سلطنت‌طلب، منافق و اصلاح طلبان در اتفاقات اخیر نقش دارند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ 19 آذر، هنرستان دخترانه نور، نقطه شروع مسمومیت‌های سریالی دانش آموزان دختر در شهر قم بود. البته این مسمومیت‌های عجیب به قم و دانش آموزان دختر محدود نماند بلکه در بروجرد، اردبیل، تهران و تقریبا در بسیاری از شهرهای کشور این مورد تکرار شد. واکنش مسئولان بررسی این اتفاق از جمله وزیر بهداشت و وزیر آموزش و پرورش، بیشتر انکار موضوع بود و آن را «شایعات موج‌های رسانه‌ای خارج از کشور» دانستند.

اما از روزهای میانی هفته، این انکار جای خود را به “دشمن” داد. هنوز ماده مسموم کننده و دلایل مسمومیت مشخص نشده است اما مسئولان دولتی، نمایندگان مجلس و فعالان سیاسی نزدیک به دولت انگشت اتهام را به سمت دشمنان نظام گرفته و آنان را متهم می‌کنند.

دشمنان به مخالفان نظام تریبون می‌دهند

بهارستان ایران این سوال را از فعالان سیاسی و دولتمردان پرسیده که چطور عامل مسمومیت‌ها با این گستردگی می تواند کار یک گروهک و یا سرویس اطلاعاتی بیگانه باشد؟!

«محمدحسن قدیری ابیانه» در گفتگو با خبرنگار بهارستان ایران در پاسخ به این پرسش، مبنی بر اینکه در ماجرای مسمومیت‌های دانش‌آموزان چه کسانی نقش دارند، گفت: تقریبا می‌توانیم بگوییم صد در صد کار منافقین است.

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به اینکه چرا منافقین را پشت این ماجرا می‌داند، بیان کرد: موضعی که مریم رجوی گرفت و تلاش کرد که این موضوع را به نظام نسبت دهد و تاکید کرد که ماجرای مسمومیت‌ها ادامه‌دار خواهد بود، همگی نشان از این دارد که کار آن‌ها است.

قدیری ابیانه درباره هدف دشمنان و براندازان از این کار، عنوان کرد: بالاخره اینها هر جور بتوانند برنامه‌ریزی می‌کنند و از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کنند.

وی همچنین در ادامه به موضوع حمایت غرب از مخالفان نظام پرداخت، گفت: دشمنان به مخالفان نظام تریبون می‌دهند. غرب فهمیده است که نمی‌توانند هیچ کاری علیه ایران به سرانجام برسانند. اینکه در برخی مجامع بین‌المللی به منافقین، بهایی‌ها و امثالهم با پوشش سازمان‌های غیر دولتی غربی و دیگران تریبون می‌دهد هم مسئله جدیدی نیست. از اول انقلاب، تاکنون همواره امکان حضور عناصر ضد ایرانی و ضد اسلامی وابسته به غرب را در پوشش سازمان‌های غیر دولتی خارجی را می‌دادند تا علیه ما صحبت و جوسازی کنند.

فعال سیاسی نزدیک به جریان انقلاب همچنین درباره عوامل اتفاقات اخیر در کشور به بهارستان ایران، گفت: تمام عوامل بیگانگان از همه گروه‌ها چه سلطنت طلب، چه منافق و چه اصلاح طلب در این قضیه در چارچوب جنگ ترکیبی دست داشتند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر