کد خبر: 151071
A

حسن غفوری فرد درگذشت

حسن غفوری فرد پس از تحمل بیش از یک سال بیماری، دار فانی را وداع گفت. او در انتخابات مجلس پنجم به عنوان نماینده تهران به مجلس راه یافت و در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۰ هم کاندیدا شد. وی دوره هشتم نیز به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی برگزیده شد.

حسن غفوری فرد درگذشت

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حسن غفوری فرد استاد دانشگاه و رئیس سابق هیات بازرسی و نظارت شورای عالی انقلاب فرهنگی پس از تحمل بیش از یک سال بیماری در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.

مرحوم حسن عفوری فرد که دارای مدرک دکترای ذرات هسته ای بوده، سوابق مدیریتی و اجرایی بسیاری در دوران جمهوری اسلامی از جمله وزارت نیرو، نماینده ادوار مجلس، استانداری، رئیس سازمان تربیت بدنی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه و رئیس هیات بازرسی و نظارت شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده است.

جزئیات مراسم تشییع مرحوم حسن غفوری فرد متعاقبا اعلام می شود.

رئیس سابق هیات بازرسی شورای عالی انقلاب فرهنگی درگذشت.

همچنین فرزند حسن غفوری‌فرد در گفت‌وگو با ایسنا خبر داد که این استاد دانشگاه و فعال سیاسی اصولگرا پس از تحمل بیش از یک سال بیماری و چند روز بستری‌شدن در بیمارستان صبح امروز (پنجشنبه - ۱۸ اسفند) در ۷۹ سالگی درگذشت.

حسن غفوری‌فرد متولد ۱۳ مرداد ۱۳۲۲ در تهران وزیر نیرو (۱۳۶۴-۱۳۶۰) در دولت اول میرحسین موسوی و رئیس سازمان تربیت بدنی در سال‌های ۶۸ تا ۷۲ بود.

او در انتخابات مجلس پنجم به عنوان نماینده تهران به مجلس راه یافت و در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۰ هم کاندیدا شد. وی دوره هشتم نیز به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی برگزیده شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر