کد خبر: 152792
A

مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر: دشمن به دنبال ایجاد نوع دیگری از آشوب و راه انداختن شکل جدیدی از فتنه‌هاست

حجت الاسلام اسماعیلی، مدیر حوزه علیمه خواهران بوشهر: در آشوب و فتنه شهریورماه سال گذشته دشمن از قبل آماده بود و بر روی افراد و عوامل داخلی خود برنامه ریزی کامل کرده بود، بنابراین ما نیز باید در چنین مواقعه‌ای برنامه داشته باشیم تا دچار بحران نشویم.

مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر: دشمن به دنبال ایجاد نوع دیگری از آشوب و راه انداختن شکل جدیدی از فتنه‌هاست

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر پیش از ظهر امروز با حضور در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر با اسماعیل سجادی منش مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام اسماعیلی در این دیدار با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان کشوری مبنی بر اینکه دشمن با برنامه وارد شده و ما نیز باید با برنامه با آنها مقابله کنیم، اظهار داشت: دشمن برای تمام کارهایی که انجام می‌دهد به صورت جز به جز، به عوامل خود در داخل کشور برنامه می‌دهد.

وی افزود: مثلا به فلان فرد می‌گوید در کجا و در چه نقطه‌ای چه کاری را انجام دهد تا توجه همه را به خود جلب کند و با پشتیبانی رسانه‌ای که خود از او انجام می‌دهد ایجاد آشوب کند، لذا ما نیز باید با برنامه وارد میدان شویم و به مقابله با دشمن بپردازیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد نوع دیگری از آشوب و راه انداختن شکل جدیدی از فتنه‌هاست، گفت: در آشوب و فتنه شهریورماه سال گذشته دشمن از قبل آماده بود و بر روی افراد و عوامل داخلی خود برنامه ریزی کامل کرده بود، بنابراین ما نیز باید در چنین مواقعه‌ای برنامه داشته باشیم تا دچار بحران نشویم.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام اسماعیلی، با اشاره به نقش مهم حوزه‌های علمیه در هدایت و تببین مسائل در جامعه، خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه علی‌الخصوص، طلاب خواهر با تلاش‌های وافری که دارند در این زمینه بسیار موثر و بی نظیر بوده‌اند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، افزود: بسیارند طلاب خواهری که با فعالیت‌های جهادی در عرصه فرهنگی مشغول هستند و این نوعی از کار مردمی است که با حضور مستمر طلاب در اجتماع و تبیین مسائل این امر محقق خواهد شد.

وی با تشکر از فعالیت‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر در ایام نوروز، گفت: از جمله کارهای خوبی که در استان صورت گرفت، ابتکار این اداره کل در راه اندازی گردشگری مقاومت در ایام تعطیلات بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر اظهار کرد: یکی از کارهایی که انگلیسی‌ها در کشورهایی که وارد شده‌اند، انجام دادند، سلب هویت دینی و ملی از ملت‌ها و به تعبیر روانشناسان غربی از بین بردن کهن الگوه‌ها است و بنابراین امروز نیز هدف دشمن سلب هویت دینی و ملی از ملت هاست.

وی به اشاره به نقش سبک‌های اصیل ایرانی اسلامی و بومی استان بوشهر در ایجاد آرامش روحی و درونی افراد، گفت: سبک لباس‌های ما و معماری‌های اصیل و بومی ما یک کهن الگو است و این کهن الگوها یک انبساط قلبی و آرامش روحی در انسان ایجاد می‌کند.

حجت الاسلام اسماعیلی تأکید کرد: با توجه به این هجمه‌ها، برای آشنایی بهتر مردم با نمادهای مقاومت و سبک‌های بومی، ابتدا نیاز است که تور گردشگری برای خواص و مدیران راه اندازی شود که طلاب حوزه علمیه خواهران نیز می‌توانند در زمینه روایت‌گری مقاومت در تورهایی که برای بانوان برگزار می‌شود، فعالیت داشته باشند.

در ادامه این جلسه اسماعیل سجادی منش مدیر کل میراث فر هنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با تشکر از حوزه علمیه خواهران در همکاری با این اداره کل در ایام نوروز در برگزاری گردشگری مقاومت، گفت: گاهی یک حرکت و برنامه‌ریزی صحیح از طرف یکی از دستگاه‌ها و یا نهادهای فرهنگی انجام می‌شود، که برطرف کننده بسیاری از نواقصات و برطرف کننده مشکلات موجود در جامعه است که حوزه علمیه خواهران استان بوشهر چنین ویژگی‌ای دارد.

وی وجود خواهران در عرصه‌های اجتماعی خصوصا در بحث گردشگری مقاومت را بسیار موثر دانست و خاطرنشان کرد: خواهران ظرفیت هستند و نه هزینه و اگر به فعالیت‌های خواهران در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی اهمیت ندهیم، دچار خسران شده‌ایم.

سجادی منش افزود: گردشگری به نوعی محرک قدرت و نقطه ارتباط خوبی بین مردم و مسئولین جهت انتقال مفاهیم دینی و ملی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر