کد خبر: 153864
A
امام جمعه اهواز:

پدر هویدا و جد هویدا در تخریب قبرستان بقیع نقش داشتند/ رییسی آن را بازسازی می کند

آیت‌الله عباس کعبی،امام جمعه موقت اهواز: براساس تحقیقات صورت گرفته انگلیس خبیث و آژانس یهود، فراماسونرهاو حکومت کودتایی رضاخان پهلوی و مقربان بهایی دستگاه پهلوی یعنی پدر هویدا و جد هویدا در تخریب بقیع نقش داشتند.

پدر هویدا و جد هویدا در تخریب قبرستان بقیع نقش داشتند/
رییسی آن را بازسازی می کند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت‌الله عباس کعبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز با بیان اینکه آمریکا در منزوی کردن ایران شکست خورده است، افزود: با حفظ حاکمیت متقابل، حقوق همسایگی و ارتباط متقابل می‌توانیم در حوزه کشورهای خلیج فارس در زمینه اقتصاد و امنیت توسعه خوبی داشته باشیم و شاهد رونق و شکوفایی برای ملت‌های منطقه و گشایش اقتصادی برای ایران اسلامی باشیم.

وی تجدید نظرهای صورت گرفته در روابط دیپلماسی ایران و عربستان سعودی را مثبت خواند و ادامه داد: این ارتباط از لحاظ امنیتی نیز به سود جهان اسلام است.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به سالگرد تخریب قبور بقیع و توجه جدی به دست‌های پشت پرده تخریب آن بیان کرد: براساس تحقیقات صورت گرفته انگلیس خبیث و آژانس یهود، فراماسونرهاو حکومت کودتایی رضاخان پهلوی و مقربان بهایی دستگاه پهلوی یعنی پدر هویدا و جد هویدا در این تخریب نقش داشتند.

وی ضمن تشریح جامع و مفصل نقش دست‌های پشت پرده در تخریب قبور بقیع افزود: نکته مهم این است که مساله اتحاد شیعه و سنی برای آن‌ها گران تمام شد و به دنبال تفرقه بزرگ در درون جهان اسلام بودند.

آیت الله کعبی بر دشمن شناسی، توطئه شناسی و لزوم اتحاد میان جهان اسلام و شیعه و سنی تاکید کرد و یادآور شد: دولت سیزدهم در برقراری روابط سیاسی با عربستان، بازسازی قبور بقیع را درخواست خواهند کرد و این امر انجام خواهد شد.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به سفر رییس جمهور به استان خوزستان اظهار کرد: مردم خوزستان روز گذشته(پنجشنبه) در استقبال از رییس جمهور در مصلای اهواز سنگ تمام گذاشتند و استقبالی باشکوه و آکنده از عشق ولایت، ایران و قدردانی از خادمان خود و شخص رییس جمهور را به نمایش گذاشتند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر