کد خبر: 154046
A
در گفت‌وگو با دیده‌بان ایران مطرح شد؛

اخراج یک استاد دانشگاه علامه طباطبایی/سرزعیم، استاد اقتصاد: رئیس دانشگاه گفت که درخواست تجدید نظر بدهم اما دیگر تمایلی به ادامه همکاری نداشتم

علی سرزعیم عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی ضمن تایید خبر اخراج خود، به سایت دیده‌بان ایران گفت: به من اعلام کردند که دیگر تمدید قرارداد نمی‌کنند. بعدا رئیس دانشگاه و معاون آموزش به من گفتند که درخواست تجدید نظر بدهم که من هم به دلایلی گفتم که دیگر تمایلی به ادامه همکاری ندارم. علل نامعقولی برای اخراج بنده مطرح کردند که بیشتر به اتفاقات درون دانشکده‌ای مربوط است.

اخراج یک استاد دانشگاه علامه طباطبایی/سرزعیم، استاد اقتصاد: رئیس دانشگاه گفت که درخواست تجدید نظر بدهم اما دیگر تمایلی به ادامه همکاری نداشتم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ روز گذشته خبرهای غیررسمی مبنی بر «قطع همکاری» دانشگاه علامه طباطبایی با علی سرزعیم، اقتصاددان منتشر شد. علی سرزعیم در گفت و گو با سایت دیده‌بان ایران ضمن تایید این خبر، به ذکر جزئیات کوتاهی بسنده کرد و گفت: «به من اعلام کردند که دیگر تمدید قرارداد نمی‌کنند. بعدا رئیس دانشگاه و معاون آموزش به من گفتند که درخواست تجدید نظر بدهم که من هم به دلایلی گفتم که دیگر تمایلی به ادامه همکاری ندارم.»

وی درباره دلایل اخراجش عنوان کرد: «یک سری علت‌های به نظر من نامعقول عنوان شد که چندان هم جالب نبود.»

سرزعیم در پاسخ به این سوال دیده بان ایران مبنی بر اینکه آیا اخراج وی به دلایل اعتراضات اخیر بوده است، گفت: «خیر، به اعتراضات اخیر ربطی نداشت و اصلا سیاسی نبود؛ مربوط به اتفاقات درون دانشکده‌ای بوده است.»

منبع: سایت دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر