کد خبر: 154625
A

پژمانفر نماینده مجلس:نمایندگان و کارمندان مجلس و مجموعه‌ها فقط از امور رفاهی مجلس استفاده می کنند

نصراله پژمان فر نماینده مردم خراسان رضوی و رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس درباره ماجرای خودروهای شاسی بلند گفت: من به عنوان کمیسیون اصل نود موضوع دریافت خودرو بابت استیضاح به نمایندگان مجلس را به شدت تکذیب می‌کنم و چنین موضوعی اتفاق نیفتاده است. نسبت به خودروهایی که گرفته شده باید بررسی جدید صورت بگیرد، اما بررسی‌های گذشته ما نشان می‌دهد که نمایندگان و کارمندان مجلس و مجموعه‌ها از هیچ رانتی استفاده نکرده‌اند و امور رفاهی در هر اداره‌ای چون برنج و روغن در اختیارشان گذاشته می‌شود.

پژمانفر نماینده مجلس:نمایندگان و کارمندان مجلس و مجموعه‌ها فقط از امور رفاهی مجلس استفاده می کنند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ نصراله پژمان فر نماینده مردم خراسان رضوی و رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس درباره ماجرای خودروهای شاسی بلند گفت: من به عنوان کمیسیون اصل نود موضوع دریافت خودرو بابت استیضاح به نمایندگان مجلس را به شدت تکذیب می‌کنم و چنین موضوعی اتفاق نیفتاده است. نسبت به خودروهایی که گرفته شده باید بررسی جدید صورت بگیرد، اما بررسی‌های گذشته ما نشان می‌دهد که نمایندگان و کارمندان مجلس و مجموعه‌ها از هیچ رانتی استفاده نکرده‌اند و امور رفاهی در هر اداره‌ای چون برنج و روغن در اختیارشان گذاشته می‌شود.

در این رابطه دیروز محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی گفت: این روزها هجمه جدیدی علیه مجلس و دولت مطرح شد که وزیر سابق صمت برای پس گرفتن استیضاح به برخی از نمایندگان خودرو واگذار کرده است و به طبع آن موضوع جدیدی ذهن و روان مردم را آزرده کرد. همانطور که حراست مجلس و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مسئله را بررسی کردند، ادعای مطرح شده مبنی بر واگذاری خودرو برای پس گرفتن استیضاح کذب بود. درعین حال واگذاری خودرو به صورت غیرقانونی به سازمان‌ها و نهادها، تبدیل موضوع جدیدی در افکار عمومی شد.

منبع: جماران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر