کد خبر: 154712
A
معاون سیاسی سپاه:

دشمنان با شعار «زن، زندگی، آزادی» به ترویج بی‌بندباری در فضای مجازی پرداختند

سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قدرت اصلی نظام، معنویت و باورهای دینی است، گفت: دشمنان با شعار « زن، زندگی، آزادی» به ترویج بی‌بندباری در فضای مجازی پرداختند تا معنویت را از جامعه اسلامی ما دور کنند. زمانی صحنه مبارزه دشمنان میدان نظامی بود، ولی امروز فضای مجازی ست

دشمنان با شعار «زن، زندگی، آزادی» به ترویج بی‌بندباری در فضای مجازی پرداختند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار یدالله جوانی امروز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در نشست بصیرتی با دانشجو معلمان استان گلستان با اشاره به اینکه معلمی شغل انبیاست و هیچ فضیلت و افتخاری بالاتر از این وجود ندارد، اظهار کرد: معلمان با تربیت نسل آینده جایگاه ویژه‌ای نزد خداوند دارند که باید قدردان جایگاه رفیع خود باشند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در بیش از ۶۰۰ آیه قرآن به عناوین مختلف به مسأله جهاد تبیین اشاره شده است، گفت: هر جامعه موحد، استقلال طلب و خواهان پیشرفت، دشمن دارد زیرا همواره کسانی هستند که می‌خواهند بر گرده ملت‌ها بنشینند.

جوانی ممانعت از فریب خوردن ملت‌ها را مهمترین مسأله در جهاد تبیین دانست و ادامه داد: باید خود را به سلاح علم و دانش تجهیز کرده و تحت تأثیر اخبار کذب رسانه‌ای قرار نگیریم.

این مقام مسئول قدرت اصلی نظام را معنویت و باورهای دینی برشمرد و افزود: به همین دلیل دشمنان با شعار "زن، زندگی، آزادی" به ترویج بی‌بندباری در فضای مجازی پرداختند تا معنویت را از جامعه اسلامی ما دور کنند.

وی با تأکید بر اینکه دشمنی استعمارگران بر علیه ملت‌ها همواره وجود دارد و فقط شکل آن در برهه‌های مختلف تاریخ تغییر می‌کند، خاطرنشان کرد: زمانی صحنه مبارزه دشمنان میدان نظامی بود ولی امروز فضای مجازی و رسانه‌ای میدان جنگ دشمنان شده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشرافیت بر تاریخ را از عامل موفقیت معلمان در جهاد تبیین عنوان و اضافه کرد: دشمنان می‌خواهند با اخبار دروغی به ما القا کنند که ملتی بی‌هویت هستیم تا بتوانند بر ما مسلط شوند، در صورتی که ما ملت اصیل با تاریخ دوهزار و پانصد ساله هستیم.

جوانی با اشاره به اینکه دشمنان در فضای مجازی با اخبار دروغ وانمود می‌کنند که مردم ایران در دوران طاغوت در رفاه کامل بوده و هیچ مشکلی نداشتند، گفت: در صورتی که فقر و محرومیت در آن دوران در جامعه بیداد می‌کرد و مردم از حداقل‌های رفاهی محروم بودند.

وی با تأکید اینکه در هیچ دوره از تاریخ کشورمان همانند دوران جمهوری اسلامی به زنان بها داده نشده بود، تصریح کرد: امروز به برکت حمهوری اسلامی زنان جامعه ما از تحصیلات عالیه برخوردار و در جایگاه‌های مهم اجتماعی و فرهنگی فعال هستند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر