کد خبر: 154911
A
۴۱ سال پیش در چنین روزی؛

اظهار نگرانی هاشمی رفسنجانی درباره خبر محسن رضایی از افزایش تعداد مجروحان جنگ/ وضعیت اسف بار است!

هاشمی رفسنجانی در خاطرات خود از امروز نوشت: در دفتر امام گفته شد که عملیات بیت المقدس تاکنون پانزده هزار مجروح و سه هزار شهید داشته است. ولی شب که با آقای محسن رضایی صحبت کردم رقم شهدا را چهار هزار و هفتصد و مجروحان را هفده هزار نفر اعلام کرد

اظهار نگرانی هاشمی رفسنجانی درباره خبر محسن رضایی از افزایش تعداد مجروحان جنگ/ وضعیت اسف بار است!

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات خود در روز ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۱نوشت: در دفتر امام گفته شد که عملیات بیت المقدس تاکنون پانزده هزار مجروح و سه هزار شهید داشته است. ولی شب که با آقای محسن رضایی صحبت کردم رقم شهدا را چهار هزار و هفتصد و مجروحان را هفده هزار نفر اعلام کرد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ آیت الله  هاشمی رفسنجانی در خاطرات خود در چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۱ نوشت: تا ساعت ۹ در خانه استراحت داشتم ساعت ۹ با آقایان خامنه ای و ناطق نوری خدمت امام رفتیم. راجع به انتخابات مجلس خبرگان بحث کردیم. امام موافقت کردند. راجع به فتوای ایشان در مورد اینکه استفاده از انفال در زمان غیبت برای عموم آزاد است بحث و سوال شد که آیا این فتوا زمان حکومت حقی مثل حکومت کنونی ایران را دربرمی گیرد؟ امام جواب روشنی نداد و خائفند که اگر صریحا بگویند دولت می تواند جلوی استفاده از انفال را بگیرد حقوق بخش خصوصی پایمال شود ظاهرا مصلحت نمی دانند. در دفتر امام گفته شد که عملیات بیت المقدس تاکنون پانزده هزار مجروح و سه هزار شهید داشته است. ولی شب که با آقای محسن رضایی صحبت کردم رقم شهدا را چهار هزار و هفتصد و مجروحان را هفده هزار نفر اعلام کرد که اسفبار است. بعدازظهر احمد آقا آمد راجع به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و آقای شریعتمداری که می خواهد برای معالجه به خارج بروند صحبت کرد.

منبع:سایت دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر