کد خبر: 154949
A

پافشاری کیهان بر زمستان سخت اروپا: زنجیره‌ای ها کشته شدن ۶۸ هزار انسان بی‌گناه را ماست‌مالی می‌کنند

ارگان مطبوعاتی تحت مدیریت حسین شریعتمداری بر "زمستان سخت اروپا" پافشاری و ضمن آن به رسانه‌های اصلاح طلب حمله کرده است.

پافشاری کیهان بر زمستان سخت اروپا: زنجیره‌ای ها کشته شدن ۶۸ هزار انسان بی‌گناه  را ماست‌مالی می‌کنند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ ارگان مطبوعاتی تحت مدیریت حسین شریعتمداری بر "زمستان سخت اروپا" پافشاری و ضمن آن به رسانه‌های اصلاح طلب حمله کرده است.

کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشته است:

گفت: هفته‌نامه اکونومیست اعلام کرده است که در زمستان سال گذشته ۶۸هزار نفر در اروپا به علت گرانی سوخت و ناتوانی از تهیه آن دچار سرمازدگی شدید شده و جان باخته‌اند.
گفتم: یادت هست، وقتی کیهان به کشورهای اروپایی اعتراض می‌کرد که چرا به خاطر تبعیت از آمریکا، روسیه را تحریم کرده‌اید که با تحریم سوخت از جانب روسیه رو‌به‌رو شوید و در نتیجه مردم خود را با زمستان سخت رو‌به‌رو ساخته‌اید؟ روزنامه‌های زنجیره‌ای چه قشقرقی راه ‌انداخته و می‌نوشتند زمستان سختی در میان نیست! این ادعا ساخته و پرداخته کیهان است!
گفت: ‌ای عوام! آیا می‌توانی فقط یک نمونه از مواضع زنجیره‌ای‌ها و مدعیان اصلاحات را نشان بدهی که با مواضع آمریکا و اسرائیل کمترین تفاوتی داشته باشد؟!
گفتم: ولی همان موقع داد مردم اروپا به آسمان بلند شده بود و از زمستان سخت می‌نالیدند.
گفت: زنجیره‌ای‌ها به مردم اروپا کاری ندارند! ماموریت آنها حمایت از دیدگاه آمریکا و اسرائیل بود و باید سختی‌ها و رنج‌های مردم اروپا را وارونه نشان می‌دادند و حالا هم کشته شدن ۶۸ هزار انسان بی‌گناه در اروپا را ماست‌مالی می‌کنند!
گفتم: یارو با آدرس غلط، انسان از همه جا بی‌خبری را به
درون چاه ‌انداخته و کشته بود. وقتی به او اعتراض کردند، گفت؛ اتفاقاً خیلی هم ‌شانس آورده که اولاً ته چاه سوراخ نبوده! و ثانیاً فقط مُرده
ولی دست و پایش سالم است و نشکسته!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر