کد خبر: 155151
A
رئیس مرکز خدمات حوزه‌:

توجه به معیشت طلاب، موجب تقویت خروجی حوزه های علمیه می شود

میرمحمدی رئیس مرکزخدمات حوزه‌های علمیه در ادامه به ضرورت ساماندهی وضعیت معیشت طلاب اشاره کرد و افزود: توجه به معیشت طلاب، موجب تقویت خروجی حوزه های علمیه می شود.امید است مسئولان حوزه‌های علمیه در رصد و تقویت خروجی حوزه‌های علمیه عنایت ویژه داشته باشند.

توجه به معیشت طلاب، موجب تقویت خروجی حوزه های علمیه می شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه پیرامون سیاست‌های ابلاغی مرکز خدمات بیان داشت: حمایت مرکز خدمات از طلاب و روحانیون مقدمه‌ای است برای تقویت حوزه های علمیه، این خدمات می‌بایست منجر به تربیت نیروهایی گردد که بتوانند در ایفای رسالت علمی، فرهنگی و معنوی خود در جامعه نقش فعال داشته باشند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ میرمحمدی رئیس مرکزخدمات حوزه‌های علمیه در ادامه به ضرورت ساماندهی وضعیت معیشت طلاب اشاره کرد و افزود: توجه به معیشت طلاب، موجب تقویت خروجی حوزه های علمیه می شود.امید است مسئولان حوزه‌های علمیه در رصد و تقویت خروجی حوزه‌های علمیه عنایت ویژه داشته باشند.

رئیس مرکزخدمات حوزه‌های علمیه خاطر نشان کرد: یکی از اصول ابلاغی به این مرکز در راستای حمایت از جامعه هدف، اصل نیازمندی است که یکی از راه های رسیدن به این اصل، توجه به دهک های اقتصادی می باشد که توسط دولت تهیه و ابلاغ شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرمحمدی گفت: لازم است اداره کل فناوری و معاونت معیشت پیگیری‌های لازم جهت تحقق این مهم را بعمل آورده و طلاب و روحانیون نیز در بررسی و اصلاح دهک های خود در صورت ضرورت، اقدام نمایند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر