کد خبر: 156302
A

مدیر مدرسه علمیه الزهرا: بی حجابی عامل افزایش خیانت زوجین و تشویق مردها به بی وفایی است

رقیه عبدلی مدیر مدرسه علمیه الزهرا: یکی از القائات غلط غربی ها برای ترویج بی بند و باری این است که دختران بدلیل استفاده از لباسهای تیره دچار افسردگی می‌شوند. در واقع دشمنان سعی دارند در بازنمایی واقعیت اسلام تحریف ایجاد کرده و مسلمانان را افرادی متحجر و افراطی و عقب مانده جلوه دهند. عبدلی افزود: فرهنگ عریان و برهنه غربی تلاش دارد با ارائه الگوهای غلط و استفاده های ابزاری از زن و ترویج دیدگاه اومانیستی و لذت گرایی جنسی، بی عفتی را در میان زنان جامعه رواج دهد اما اسلام با این دیدگاه های غلط مبارزه کرده و زن را فردی مسئولیت پذیر که دارای توان ارتقای اخلاقی و کمال است، معرفی می کند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا: بی حجابی عامل افزایش خیانت زوجین و تشویق مردها به بی وفایی است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رقیه عبدلی مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) امروز در کارگاه آموزشی عفاف و حجاب که سالن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بوکان برگزار شد، اظهار داشت: حجاب هم مثل بقیه واجبات دینی، یک واجب شرعی است و این که عده ای کلمه بدحجاب را علم کرده اند، درست نیست چرا که اصولا به کسی تمام بدن خود را از نامحرم می پوشاند محجبه و به کسی که این مسئله را رعایت نمی کند بی حجاب می گویند.

وی ادامه داد: از جمله پیامدهای بی حجابی در جامعه خانواده محور افزایش خیانت زوجین و فروپاشی خانواده ها و بالتبع آن بالارفتن آمار طلاق، تشویق مردها به بی وفایی و در نتیجه فروپاشی خانواده هاست، و در نتیجه فروپاشی اجتماع، ترویج بی دینی در جامعه دینی و لاابالی گری و بی توجهی به احکام شرعی و دین در جامعه اسلامی می باشد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ خاطرنشان کرد: از همه مهمتر اینکه توجه افراد جامعه از تولید و عدالت خواهی و معنویت به مدگرایی، مصرف گرایی و مدپرستی منحرف می‌شود و نیروهای جوان به جای اینکه وقت خودشان را صرف عقلانیت و تولید علم و ..‌. در همه عرصه ها کنند، صرف شهوت و هواهای نفسانی می‌کنند.

وی اضافه کرد: با گسترش مدهای غربی در میان زنان ایرانی، مدگرایی و مصرف گرایی علی الخصوص در مورد استفاده از وسایل زیبایی زیاد شده است و این مسئله بار اقتصادی زیادی برخانواده ها تحمیل می کند.

عبدلی اظهار کرد: از جمله راهکارهای مبارزه با بی حجابی، آگاهی دهی در سطح جامعه و در بین اقشار مختلف و نیز فرهنگ سازی گسترده است که همت همگانی را می طلبد و باید محرومیت های اجتماعی جایگزین جریمه های نقدی شود، و می توان با ترویج سبک زندگی اسلامی یعنی ترویج پوشش مورد نظر دین اسلام، به جوانان و نوجوانان الگو دهی و جهت دهی کرد.

وی افزود: ترویج بی حجابی در جامعه ایرانی اسلامی هجمه ای است از طرف دشمن که در طول دهه های مختلف روی این مسئله کار کردند، انرژی گذاشته اند و دهها هزاردلار خرج کرده اند، تا بتوانند به خیال خام خودشان این انقلاب را به زانو در بیاورند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ عنوان کرد: غربی ها و دشمنان اسلام و انقلاب با انگیزه های مختلف برخلاف ضوابط و قوانینی که برای فضای مجازی و رعایت حریم در روابط برای خودشان وضع کرده اند، اما در میان نسل جوان این مسئله را القا می کنند که پوشش نسل جوان پاسخگوی تنوع طلبی و آزادی خواهی او نیست.

وی گفت: یکی از القائات غلط غربی ها برای ترویج بی بند و باری این است که دختران بدلیل استفاده از لباسهای تیره دچار افسردگی می‌شوند. در واقع دشمنان سعی دارند در بازنمایی واقعیت اسلام تحریف ایجاد کرده و مسلمانان را افرادی متحجر و افراطی و عقب مانده جلوه دهند.

عبدلی افزود: فرهنگ عریان و برهنه غربی تلاش دارد با ارائه الگوهای غلط و استفاده های ابزاری از زن و ترویج دیدگاه اومانیستی و لذت گرایی جنسی، بی عفتی را در میان زنان جامعه رواج دهد اما اسلام با این دیدگاه های غلط مبارزه کرده و زن را فردی مسئولیت پذیر که دارای توان ارتقای اخلاقی و کمال است، معرفی می کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر