کد خبر: 156489
A
۲۵ سال پیش در چنین روزی؛

هاشمی رفسنجانی: رهبری موافق محاکمه روزنامه جامعه بود

هاشمی رفسنجانی در خاطرات خود از چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۷۷ نوشت: عطاءالله مهاجرانی گفت روزنامه جامعه تحت محاکمه است و ممکن است تعطیل شود چون نظر رهبری هم همین است. از بد برخورد کردن حزب اللهی ها در اجتماعات منجمله در ایلام گفت.

هاشمی رفسنجانی: رهبری موافق محاکمه روزنامه جامعه بود

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات خود از چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۷۷ نوشت: دیشب هنگام خواب آقای اقبالی فرمانده محافظانم اطلاع داد که با خمپاره به ستاد مشترک سپاه و ساختمان خلیج در مهمات سازی حمله شده و امروز منافقین در خارج مسئولیت هر سه عملیات را به عهده گرفته اند. در دادگاه انقلاب سه نفر شهید و شش نفر مجروح شده اند. و در دو مورد دیگر تلفاتی نداشته است. به نظر می رسد منافقین تصمیم به شروع مبارزه مسلحانه گرفته اند نمی دانیم با چه تحلیلی؟ 

جمعی از اعضای خانواده آقای احمد آذری قمی آمدند، دو پسر، دو دختر، و یک عروس و داماد. گفتند ایشان در بیمارستان بستری است و احتمال سرطان خون می دهند که ثابت نشده و کسالت بیشتر معلول افسردگی های روحی به خاطر محدودیت در خانه است. تقاضا نمودند که رفع محدودیت و در صورت لزوم اجازه سفر به خارج داده شود. گفت بنا ندارد دیگر اظهار مخالفت کنند.

آقای اسحاق جهانگیری وزیر صنایع و معادن آمد و گفت بعضی ها فکر می کنند که اقدامات تخریبی دیروز توسط برای ایجاد جو رعب و محدود کردن آزادی ها و تقویت سپاه و بسیج انجام شده ولی با اعلامیه های منافقین این تحلیل بی اعتبار شده است. ...

بنابر گزارش سایت دیده بان ایران؛ اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی آمدند مرامنامه حزبشان را آوردند و برای شیوه فعالیت‌ها مشورت کردند آنها هم نگران عواقب شروع کارهای مسلحانه و محدود شدن آزادیها بودند آقای عطاءالله مهاجرانی گفت روزنامه جامعه تحت محاکمه است و ممکن است تعطیل شود چون نظر رهبری هم همین است. از بد برخورد کردن حزب اللهی ها در اجتماعات منجمله در ایلام گفت. آقای عبدالله نوری همین را در مورد اصفهان گفت. درباره برنامه احتمالی کوپنی کردن بنزین به منظور گران کردن قسمتی از آن برای مازاد هر کوپن برای تامین کسری بودجه گفتند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر