کد خبر: 158694
A

احمد خاتمی: استفاده از سلبریتی‌هایی که توبه نکرده اند در برنامه‌ها «منکر» است

احمد خاتمی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: استفاده از برخی سلبریتی ها که کشف حجاب کرده و اظهار ندامت و پشیمانی نکرده اند یک «منکر» است.

احمد خاتمی: استفاده از سلبریتی‌هایی که توبه نکرده اند در برنامه‌ها «منکر» است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سید احمد خاتمی ظهر امروز در همایش جهاد تبیین که با حضور کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس و مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های شهر شیراز در سالن جلسات دفتر نمایندگی ولی فقیه در فارس برگزار شد، حجاب را از ضروریات و بدیهیات دین دانست و اظهار کرد: همه فقها بر این موضوع تأکید دارند.

عضو فقهای شورای نگهبان در ادامه بی حجابی را یک منکر برشمرد و اضافه کرد: باید در خصوص بی حجابی نهی از منکر بر اساس آداب صورت گیرد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ امام جمعه موقت تهران به رفتار برخی سلبریتی ها واکنش نشان داد و تصریح کرد: نسبت به سلبریتی هایی که کشف حجاب می کنند نهی از منکر را انجام می دهیم، استفاده از برخی سلبریتی ها که کشف حجاب کرده و اظهار ندامت و پشیمانی نکرده اند نیز یک منکر است.

وی در ادامه بر فرهنگ‌سازی برای حضور پرشور و گسترده مردم در نمازجمعه توسط صدا و سیما تأکید و عنوان کرد: آموزش و پرورش، دانشگاه ها و آموزش عالی، دانش آموزان و دانشجویان را به حضور در نماز جمعه ترغیب کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به انتخابات بر حضور پرشور و گسترده در پای صندوق های رای تأکید کرد و گفت: شورای نگهبان از هیچ جناحی حمایت نمی کند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ خاتمی با بیان اینکه شورای نگهبان مطابق قانون و در چارچوب وظایف، اقدامات خود را انجام می دهد، اظهار کرد: این شورا براساس حب و بغض تصمیم نمی گیرد و سلیقه ای عمل نمی کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر