کد خبر: 173580
A

وزیر ورزش و جوانان: هزینه احداث مجموعه ورزشی تهران از محل تهاتر نفتی پرداخت می‌شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: منابع لازم برای تکمیل پروژه بزرگ ورزشی تهران را از محل تهاتر وزارت نفت با تفاهم‌نامه‌ای که با این وزارتخانه داریم، تامین خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان: هزینه احداث مجموعه ورزشی تهران از محل تهاتر نفتی پرداخت می‌شود

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ کیومرث هاشمی با اشاره به برگزاری جلسه نهایی امضای تفاهم‌نامه همکاری احداث مجموعه بزرگ فرهنگی ورزشی شهر تهران که امروز با حضور محمد مخبر، معاون اول رییس‌جمهور برگزار شد، اظهار داشت: این مجموعه یک مجموعه بین‌المللی است بدین معنا که تمام فدراسیون‌های ورزشی ما در عرصه بین‌المللی می‌توانند در این مجموعه از رویدادهای بین‌المللی کنند.

وی اضافه کرد: دغدغه‌هایی که مردم دارند و بدقولی‌هایی که در گذشته برای تکمیل پروژه‌ها شده، اصولا به خاطر عدم تامین منابع بوده است. این درحالی است که منابع لازم برای تکمیل این پروژه را از محل تهاتر وزارت نفت با تفاهم‌نامه‌ای که با این وزارتخانه داریم، تامین خواهیم کرد و از روز اول جواد اوجی(وزیر نفت) حمایت کامل را از این پروژه داشت.

وزیر ورزش و جوانان افزود: دغدغه‌ای برای پرداخت پول به پیمانکار مجموعه نخواهیم داشت و بلافاصله به ازای کاری که در مجموعه صورت می‌گیرد، نفت پرداخت می‌کنیم.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر