کد خبر: 178337
A

احمدی‌نژاد پای سخنرانی آملی لاریجانی نماند و رفت/ جنتی غایب بود

اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام روز گذشته هفدهم بهمن‌ماه در سالروز صدور حکم تاسیس این مجمع توسط آیت‌الله خمینی، برای دومین بار در قالب مستقلی برای تجدید میثاق با آرمان‌های ایشان و همزمان با آغاز دهه فجر، در مرقد امام حضور یافتند.

احمدی‌نژاد پای سخنرانی آملی لاریجانی نماند و رفت/ جنتی غایب بود

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام روز گذشته هفدهم بهمن‌ماه در سالروز صدور حکم تاسیس این مجمع توسط آیت‌الله خمینی، برای دومین بار در قالب مستقلی برای تجدید میثاق با آرمان‌های ایشان و همزمان با آغاز دهه فجر، در مرقد امام حضور یافتند.

گفتنی است که اولین بار دی ماه ۱۳۹۶ بود که اعضا به ریاست آیت‌الله هاشمی شاهرودی در چنین مراسمی شرکت کرده بودند.

اعضای مجمع ابتدا در اتاق ملاقات‌های پاویون حرم امام حضور یافتند. پس از دقایقی یادگار امام حجت الاسلام سیدحسن خمینی با ورود به حرم به خوش‌آمدگویی و گفت‌وگو با میهمانان پرداخت. مرتضی اشراقی، محمدعلی انصاری و علی کمساری نیز در این دیدار حضور داشتند.

پس از ورود آیت‌الله آملی لاریجانی هم دقایقی به طول انجامید تا اعضای مجمع برای ادای احترام به داخل حرم بروند.

در کنار مقبره، حاضرین به اقامه نماز و قرائت قرآن پرداختند. سپس برای برگزاری مراسم اصلی به بیرون از مقبره رفتند.

همچنین در این مراسم حضور محمود احمدی‌نژاد در یک مراسم رسمی پس از مدت‌ها بود. او که ماسک بر صورت داشت و تغییراتی در چهره‌اش نمایان بود، پس از شنیدن سخنان سیدحسن خمینی و پیش از آغاز سخنان آیت‌الله آملی لاریجانی مراسم را ترک کرد.

از غایبان جلسه نیز می‌توان به آیت‌الله جنتی، آیت‌الله دری نجف آبادی، محسن اراکی، علی شمخانی، علی‌اکبر احمدیان، محمد صدر، محمد فروزنده، ایروانی، دانش جعفری، پرویز داودی، عباس‌علی کدخدایی، غلامرضا آقازاده و احمد وحیدی اشاره کرد.

آیت‌الله شیخ حسن صانعی نیز از اعضای سابق و متوفای مجمع بود که اوایل امسال درگذشت.

منبع: جماران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر