کد خبر: 180065
A

مدیر حوزه های علمیه: جوانان در انتخابات نقش آفرینی کنند

آیت الله علیرضا اعرافی ظهر پنجشنبه در همایش دکترین مهدویت که در مسجد جمکران برگزار شد گفت: جوان دارای ذهن آماده ای است که استقلال خواهی، انتخابگری و اعتماد به نفس و نگاه او به آینده از شاخص های این دوران است که این ویژگی ها باید حراست شود و برای شکوفاسازی استعدادهای نهفته اقدام شود.

مدیر حوزه های علمیه: جوانان در انتخابات نقش آفرینی کنند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت الله علیرضا اعرافی ظهر پنجشنبه در همایش دکترین مهدویت که در مسجد جمکران برگزار شد گفت: جوان دارای ذهن آماده ای است که استقلال خواهی، انتخابگری و اعتماد به نفس و نگاه او به آینده از شاخص های این دوران است که این ویژگی ها باید حراست شود و برای شکوفاسازی استعدادهای نهفته اقدام شود.

مدیر حوزه های علمیه گفت: دوران جوانی ضمن اینکه فرصت بزرگی برای فرد و جامعه است، آسیب هایی نیز به دنبال دارد و ممکن است انرژی جوانی مسیر انحراف را سریعتر کند.

اعرافی ادامه داد: هر نعمتی در معرض تهدید است که مراقبت از نعمت ها ضروری است و در این راستا خانواده ها نیز نقش بسیار مهمی دارند.

امام جمعه قم افزود: نیروی جوان مستعد هم به جامعه و هم در ادامه به تمدن سازی کمک می‌کند.

وی افزود: ما در سالهای دفاع مقدس افرادی داشتیم که اغلب در دوران جوانی بودند و توانستند در برابر تهدیدات ایستادگی کنند.

امام جمعه قم گفت: جوان، امید به آینده دارد و در طول سالهای انقلاب اسلامی شاهد بودیم که بسیاری از جوانان در صحنه قیام حضور داشتند و به پیروزی نهایی دل بسته بودند.

وی ابراز داشت: عمده اصحاب جوانان امام زمان (عج) جوانان هستند و امروز شاهد هستیم آنانی که در میدان جهاد و جبهه مقاومت حضور دارند از جوانان برومند و ایمانی هستند.

آیت اعرافی گفت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال دیدیم که بسیاری از جوانان در این عرصه اقتدار خود را به دنیا نشان دادند و در انتخابات پیش روی نیز نقش آفرین خواهند بود.

اعرافی ادامه داد: اگر ما درست عمل کنیم جوانان ما را پذیرا هستند و رسالت ما در این عرصه سنگین است و باید به سمت پایه گذاری تمدن نوین برویم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر