کد خبر: 180074
A

امام جمعه کرج: مردم با شرکت در انتخابات پرچم را به دست گیرند و چشم دشمن را کور کنند

حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز: امروز یکی از مصادیق امر به معروف تشویق به انتخابات و نهی از عدم شرکت است . امام جمعه کرج خطاب به مردم گفت: خانوادگی پرچم به دست بگیرید وچشم دشمن را کور کنید

امام جمعه کرج: مردم با شرکت در انتخابات پرچم را به دست گیرند و چشم دشمن را کور کنند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج افزود: آمریکا برای سومین بار قطعنامه پایان تجاوز اسرائیل غاصب به غزه را در سازمان ملل وتو کرد و این امر بیانگر حمایت تمام قد کاخ سفید از صهیونیست ها و جنایات این رژیم جعلی است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به ناکارآمدی سازمان ملل متحد در پایان دادن به خونریزی در غزه گفت : این چه سازمان ملل و شورای امنیتی است که نمی تواند جلوی این جرثومه که امنیت جهانی را به خطر انداخته را بگیرد.

امام جمعه کرج ادامه داد: البته سران رژیم صهیونیستی پذیرفته اند که در ورطه نابودی قرار دارند؛ در صورت ادامه جنگ در رفح ، غزه به تدریج به جهنمی در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و روابط بین الملل تبدیل خواهد شد که دشمنان اسلام این را فهمیده اند.

وی افزود: مهمترین سوال از سران صهیونیست این است که نتوانستند حماس ارا از بین ببرند یا یک نفر ازاسرای خود را آغاز کنند؟ این نشانه ناتوانی و شکست صهیونیست ها است.

وی بیان کرد: جنایات صهیونیست ها در کشتار زنان و کودکان و بی گناهان غزه به حدی است که حتی مسوول سیاست خارجه اروپا خواستار تحریم محموله های تسهیلاتی به اسراییل شده است اما کشورهای اسلامی و عربی هنوز قطع رابطه نکرده اند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: راه حل نابودی اسرائیل همان است که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره داشتند و باید کشورهای اسلامی از کمک به صهیونیست ها بپرهیزند.

وی اظهار کرد: قطع کمک کشورهای اسلامی به صهیونیست ها، نابودی این مجمسه شرارت، خباثت و پلیدی را در منطقه رقم خواهد زد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) و گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت : رشادت های این عزیزان را از صمیم قلب ارج می نهیم 

وی ادامه داد: امروز امنیت در کشور مرهون هوشمندی، اشراف و اقدامات به موقع سربازان گمنام امام عصر (عج ) در وزرات اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه است که کیفیت و کمیت اقدامات صورت گرفته توسط این مجاهدان گمنام قابل تقدیر است.

امام جمعه کرج گفت : دامنه اقدامات امنیتی سربازان امام عصر (عج ) در کشور و جهان گسترده است که رصدفضاهای مجازی ، حقیقی و سایبری دشمنان نظام، انقلاب و اسلام از مهمترین فعالیت های سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

وی بیان کرد: امروز فرقه ها و ادیان جعلی و امثال در تور اطلاعاتی سربازان گمنام هستند؛ قسمتی از فعالیت ها ضربات به دشمن در خارج از کشور است.

آیت الله حسینی همدانی گفت: بخشی از فعالیت های دستگاه های امنیتی کشور مردم پایه است که با همکاری و مشارکت مردم صورت می گیرد؛ امروز مردم نقش خود را در حاکمیت حس می کنند تعامل با دستگاه امنیتی کشور دارند.

خطیب جمعه کرج در ادامه سالروز میلاد با سعادت امام عصر (عج ) را عید مظلومان و مستضعفان عالم دانست و اظهار کرد: مهدویت و امام زمان (ع) یک بعدی نیست بلکه زاد روز آن حضرت روز جهانی مستضعفان جهان و تشکیل هسته های مقاومت است؛ امروز با تفکر والای امام خمینی (ره) و به برکت پیروزی انقلاب اسلامی بسیج جهانی در مقتبل مستکبران شکل گرفته است.

امام جمعه کرج افزود : این بسیج جهانی با تفکر والا و هدایت الهی آن حضرت شکل گرفته است؛ امروز بسیج منحصر به ایران نیست و باید هسته های مقاومت در تمام جهان به وجود آورد و در مقابل شرق و غرب ایستاد.

وی اظهار کرد: بسیجیان ایران اسلامی در جنگ تحمیلی نشان دادند که می شود در مقابل تمام دشمنان ایستاد؛ مسیر الهی بسیج به جریان جبهه مقاومت تبدیل شده و همه مستکبران را عصبانی کرده است.

تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ آیت الله حسینی همدانی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خطاب به ساکنان استان البرز گفت: مردم برای ناامیدی دشمنان اسلام از نخستین ساعات شروع رای گیری پای صندوق ها بیایند و دشمنان را مایوس کنند.

وی بیان کرد: همه باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور یکدیگر را به حضور در این حماسه ملی تشویق کنند؛این حضور حماسی مردم گام محکم دیگری به سمت ایران قوی است و اقتدار خود را به جامعه بین المللی نشان داده و دشمنان را دور کنیم؛ امروز یکی از مصادیق امر به معروف تشویق به انتخابات و نهی از عدم شرکت است .

امام جمعه کرج خطاب به مردم گفت: خانوادگی پرچم به دست بگیرید وچشم دشمن را کور کنید؛ نامزدهای انتخاباتی به قانون پایبند باشند و در جریان تبلیغات اخلاق مداری پیشه کنند.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به برخی شایعات در خصوص انتساب رد یا تایید صلاحیت برخی داوطلبان مجلس به امام جمعه کرج، افزود: هیچ گونه دخالتی در امر انتخابات و تائید یا رد صلاحیت ها نداشته و ندارم.

وی اظهار کرد: اگر یک نامزد انتخاباتی گفت که من مورد تائید امام جمعه کرج هستم مردم به او رای ندهند چرا که من هیچ گونه دخالتی در امر انتخابات ندارم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر