کد خبر: 18050
A

نوبخت: جایگزینی برای تلگرام کذب است/ بقایی خودش باید پاسخگو باشد

پاسخ سخنگوی دولت به کاندیداتوری نامزدی از دولت غیر از روحانی: دولت یک رئیس دارد و همه دنبال رئیسیم

نوبخت: جایگزینی برای تلگرام کذب است/ بقایی خودش باید پاسخگو باشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت صبح امروز در اولین نشست هفتگی خود با خبرنگاران گفت سخنگوی دولت جایگزینی برخی شبکه‌های پیام‌رسان فارسی به جای تلگرام را نیز تکذیب کرد.
 
نوبخت در پاسخ به این سوال که آیا از دولت فرد دیگری غیر از آقای روحانی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شود یا خیر؟ گفت: دولت یک رئیس دارد  و همه دنبال رئیس هستیم.
 
سخنگوی دولت در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا ستاد آقای روحانی برای انتخابات تشکیل شده یا خیر؟ اظهار داشت: خیر ستادی تشکیل نشده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آقای بقایی از مسئولان دولت قبل خواستار مناظره با آقای دکتر روحانی شده‌اند. نظر شما در این باره چیست؟ گفت: ایشان و یا هر نامزد دیگری که سوالی دارند کارشناسان سازمان برنامه و بودجه می‌توانند، پاسخ دهند، هر چند ایشان باید پاسخگو باشند، ولی آمادگی داریم کارشناسان ما پاسخ را بدهند.

نوبخت درباره موضع دولت در بازداشت برخی مدیران تلگرامی حامی دولت، گفت: این بازداشت‌ها موجب نگرانی دولت شد. نباید فضای رسانه‌ای امنیتی شود و خبرنگارانی که در چارچوب قانون در فضای اطلاع‌رسانی فعالیت می‌کنند احساس ناامنی کنند. دولت از این بازداشت‌ها نگران است و جناب رئیس‌جمهور دستور پیگیری به وزیر کشور دادند و این گزارش در دست انجام است، اما آماده نشده است

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر