کد خبر: 181284
A

جانشین مصباح: تحریم‌کنندگان انتخابات دچار خطای محاسباتی شدند؛ یا آلزایمر گرفته و یا همت درس گرفتن ندارند / در هر حال زمستان گذشت و سیاهی به ذغال باقی ماند

جانشین مصباح یزدی با بیان اینکه گویا تحریم‌کنندگان انتخابات دچار خطای محاسباتی شده‌اند، اظهار کرد: آنان یا آلزایمر گرفته و یا همت بررسی گذشته و درس گرفتن از آن را ندارند. در هر حال زمستان گذشت و سیاهی به ذغال باقی ماند.

جانشین مصباح: تحریم‌کنندگان انتخابات دچار خطای محاسباتی شدند؛ یا آلزایمر گرفته و یا همت درس گرفتن ندارند / در هر حال زمستان گذشت و سیاهی به ذغال باقی ماند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله «محمود رجبی» درباه سلامت برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری گفت: بحمدالله انتخابات سال ۱۴۰۲ با حضور همه سلایق سیاسی چه نامزد‌ها و چه رأی‌دهندگان با کمال آزادی و با رعایت ضوابط و مقررات برگزار شد

وی با اشاره به برگزاری مدبرانه و هوشمندانه انتخابات و سلامت آن و عدم مداخله سیاسی دولت در انتخابات، افزود: دولت و مسئولان برگزاری انتخابات باکمال بی‌طرفی انتخابات را برگزار کردند که باید از زحمات همه آنان قدردانی کرد.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) تاکید کرد: این حضور باشکوه و این برگزاری تحسین برانگیز، برگ زرین دیگری بر دفتر انقلاب اسلامی افزود و باید خدا را بر این همه نعمت سپاس گفت:

آیت‌الله رجبی در ارزیابی خود از پیام مشارکت مردم در انتخابات، گفت: این مشارکت گسترده برای تحریم‌کنندگان انتخابات این پیام را دارد که آنان به رغم آزمون‌های متعدد هنوز شناخت درستی از مردم بصیر ایران اسلامی ندارند.

وی با بیان اینکه گویا تحریم‌کنندگان انتخابات دچار خطای محاسباتی شده‌اند، اظهار کرد: آنان یا آلزایمر گرفته و یا همت بررسی گذشته و درس گرفتن از آن را ندارند. در هر حال زمستان گذشت و سیاهی به ذغال باقی ماند.

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر