کد خبر: 182139
A

ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه حمایت از قالیباف را پس گرفت /نقد رسایی به معنای دفاع از فرد مقابل او نیست

ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: در روزهای اخیر و پس از نقد ما به سخنان ستیزه‌گرانه و ماجراجویانه‌ای که بوی جبهه‌بندی دشمن‌شادکن می‌داد، وارد کرد، برخی که خود را در یک دسته کاملاً بسته سیاسی و حتی یک گروه کوچک تعریف کرده‌اند، در فضای مسموم مجازی این اقدام روزنامه جوان را اقدامی در جهت حمایت از یک فرد یا جریان خاص تلقی کردند.

ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه حمایت از قالیباف را پس گرفت /نقد رسایی به معنای دفاع از فرد مقابل او نیست

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: در روزهای اخیر و پس از نقدی که روزنامه جوان به سخنان ستیزه‌گرانه و ماجراجویانه‌ای که بوی جبهه‌بندی دشمن‌شادکن می‌داد، وارد کرد، برخی که خود را در یک دسته کاملاً بسته سیاسی و حتی یک گروه کوچک تعریف کرده‌اند، در فضای مسموم مجازی این اقدام روزنامه جوان را اقدامی در جهت حمایت از یک فرد یا جریان خاص تلقی کردند.

روزنامه جوان نوشت: اگر چنین ادعایی درست بود، روزنامه جوان می‌باید در طول سال‌های اخیر دست‌کم یک تیتر یا عکس مشخص از آن فرد خاص یا جریان سیاسی خاص منتشر می‌کرد، این درحالی‌است که با وجود حضور برخی افراد در مناصب سیاسی و لزوم انتشار گزارش‌های مربوط به آنان، روزنامه جوان برای پرهیز از این نوع گرایش‌ها و اتهامات بعدی آن، رویکرد مردم‌محور و نه شخص‌محور خود را تغییر نداده است. روزنامه جوان حتی اخبار سفرهای استانی و بین‌المللی رئیس‌جمهور محترم را به‌رغم رضایت عمومی از آن سفرها در حد مقتضی پوشش خبری می‌دهد و نه مانند روزنامه رسمی دولت.

قطب‌نمای روزنامه در ربع قرن انتشار همیشه «ولایت» بوده است و یک گواهی آشکار بر تداوم این مسیر همان است که اکثریت مطلق مخاطبان رسانه‌ها نقد وارده در روزنامه را همسو با سخنان هشدارآمیز رهبری‌معظم ارزیابی کردند. «جوان» هرگز مانند روزنامه‌های وابسته به دولت یا شهرداری یا سازمان‌ها و جریان‌های دیگر نبوده است که با چرخش قدرت تغییر مسیر می‌دهند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر