کد خبر: 184327
A

معاون وزیر کشور از جزئیات حمله تروریستی به چند مقر نظامی چابهار خبر داد/ ۵ نفر از سپاه و فراجا شهید شدند

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: در عملیات تروریستی شب گذشته، تا الان ۵ نفر از عزیزان سپاه و فراجا به شهادت رسیدند و نزدیک ۱۰ نفر هم مجروح شدند.

معاون وزیر کشور از جزئیات حمله تروریستی به چند مقر نظامی چابهار خبر داد/ ۵ نفر از سپاه و فراجا شهید شدند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سید مجید میراحمدی، معاون وزیر کشور، در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره حمله تروریستی شب گذشته به چند مقر نظامی در شهرستان چابهار اظهار داشت: گروهک تروریستی صهیونیستی جیش الظلم همزمان به مقرهای سپاه و دریابانی در راسک و چابهار حمله کردند هدف آن‌ها تصرف این مکان‌ها و سپس شهادت و یا اسارت کلیه نیروهای حافظ امنیت مستقر در این مکان‌ها بود، به لطف پروردگار و در سایه شجاعت و شهامت و رشادت و شهادت‌طلبی نیروهای جان برکف سپاه، انتظامی، مرزبانی و دریابانی و همه حافظان امنیت، عملیات آن‌ها با شکست ۱۰۰ درصدی مواجه شد.

او ادامه داد: تروریست‌ها در راسک با شکست ۱۰۰ درصدی مواجه شدند و یک تروریست در درگیری اولیه کشته شد، الان در راسک تعدادی از تروریست‌ها در محاصره کامل هستند و هیچ راهی جز تسلیم شدن یا کشته شدن ندارند و مساله راسک تمام شده است.

میراحمدی گفت: تروریست‌ها در چابهار نیز به مقر سپاه حمله کردند که با رشادت جان برکفان سپاه مواجه شدند و بعد از این شکست به یکی از ساختمان‌های مسکونی نفوذ کردند و تعدادی افراد را به گروگان گرفتند که عزیزان سپاه ابتدا افراد گروگان گرفته‌شده را آزاد کردند بعد از آن با تروریست‌ها درگیر شدند و پنج نفر تروریست کشته شدند و با جلیقه های انفجاری که به تن داشتند جلیقه‌ها منفجر شد و خودشان به درک واصل شدند.

معاون وزیر کشور خاطرنشان کرد: در حمله به مقر دریابانی هم به لطف خداوند و با رشادت و آمادگی و مقابله موثر نیروهای حافظ امنیت مستقر در مقر دریابانی سه تروریست در این مقر کشته شدند و عملیات در آنجا هم با شکست مواجه شد.

وی ادامه داد: در این عملیات تروریستی تا الان پنج نفر از عزیزان سپاه و فراجا به شهادت رسیدند و نزدیک ۱۰ نفر هم مجروح شدند ان‌شاءالله وضعیت آنها بهبود پیدا کند.

میراحمدی در پایان گفت: اوضاع در دو شهر راسک و چابهار عادی است و مشکل خاصی وجود ندارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر