کد خبر: 184551
A

زاکانی: بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ ساختمان پایش ایمنی شدند/ ساختمان‌های پرخطر از ۹۰ ساختمان به ۷۵ ساختمان رسیده است

شهردار تهران می گوید بیش از حدود ۳ هزار و ۶۰۰ ساختمان ناایمن پایش شدند که از این تعداد، ممیزی پایش یک هزار و ۷۰۰ ساختمان انجام شده است.

زاکانی: بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ ساختمان پایش ایمنی شدند/ ساختمان‌های پرخطر از ۹۰ ساختمان به ۷۵ ساختمان رسیده است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ علیرضا زاکانی، بیان کرد: تا به امروز بیش از حدود ۳ هزار و ۶۰۰ ساختمان نا ایمن پایش شدند که از این تعداد، ممیزی پایش یک هزار و ۷۰۰ ساختمان نیز انجام شده که خروجی های آن به لطف الهی بیرون می آید.

وی درباره برنامه شهرداری تهران برای ایمن سازی ساختمان های نا ایمن اظهار داشت: ساختمان ها مبتنی بر قاعده، قانون و ضوابط نا ایمن یا ایمن هستند، ساختمان هایی که نا ایمن هستند یا بازسازی یا نوسازی می خواهند، همگی مسیرهای خاص خود را دارد و شهرداری در این راستا اقدامات و برنامه هایی در دستور کار دارد.

زاکانی تأکید کرد: بیش از ۸ دستگاه برای اولین بار در تاریخ شهر تهران دست به دست هم داده‌اند تا به شهرداری کمک کنند تا این پایش به‌دقت انجام و در جهت ایمن‌سازی حرکت شود.

گفتنی است شهردار تهران در آذرماه سال گذشته(۱۴۰۲) درباره ساختمان‌های ناایمن اعلام کرده بود: ۱۶ هزار ساختمان‌ ناایمن وجود دارد که اکنون بیش از دو هزار ساختمان‌ها پایش شده‌اند و گزارش اولیه آن نیز ارسال شده است.

زاکانی همچنین عنوان کرد: میزان ساختمان‌های پرخطر حدود ۹۰ ساختمان بود که اکنون به حدود ۷۵ ساختمان رسیده که اغلب آنها ساختمان های اداری و تجاری هستند.

منبع: شفقنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر