کد خبر: 185641
A
در گفت و گو با دیده‌بان ایران مطرح شد؛

راستینه، نماینده مجلس: در صورت حمله اسرائیل، زیرساخت‌های حیاتی‌ آنان را مورد هدف قرار می‌دهیم

راستینه، نماینده مجلس یازدهم در پاسخ به اینکه در صورت اقدام متقابل اسرائیل، پاسخ ایران در چه سطحی خواهد بود، به دیده‌بان ایران گفت:در عملیات اخیر هدف ما فقط پایگاه‌های نظامی بود که سفارت ما را مورد حمله قرار داده بود و به زیرساخت‌های حیاتی و اقتصادی اسرائیل حمله نکردیم اما اگر پاسخ اسرائیل علیه سرزمین ما باشد، طبیعتا پاسخ ما فراگیر، همه‌جانبه و صدها برابر قوی‎‌‌تر از آنچه رخ داده، خواهد بود. این پاسخ ویرانگر رژیم اسرائیل را به پایان عمر نکبت خود نزدیک خواهد کرد.

راستینه، نماینده مجلس: در صورت حمله اسرائیل، زیرساخت‌های حیاتی‌ آنان را مورد هدف قرار می‌دهیم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ پس از حمله موشکی ایران به اسرائیل که آن را «پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به سلسله‌اقدامات رژیم صهیونیستی علیه اتباع و منافع کشورمان» نامیده‌اند، حال همگان منتظر تصمیم اسرائیل هستند. یک روی سکه عدم واکنش اسرائیل است و روی دیگر آن پاسخ اسرائیل و افزایش شدید سطح تنش است.

احمد راستینه، نماینده مجلس درخصوص اینکه چنانچه اسرائیل بخواهد اقدام متقابلی انجام دهد، واکنش ایران چه خواهد بود، به دیده‌بان ایران گفت: «اقدام ایران آنچنان فراگیر، دقیق، هوشمند و در یک عملیات ترکیبی بود که طراحان نظامی دنیا را به شدت شگفت‌انگیز کرد. این عملیات ترکیبی پیچیده نشان از ظرفیت‌های بی‌نظیر جمهوری اسلامی در پاسخ به هر متجاوزی بود. بنابراین به نظر می‌رسد که اسرائیل چنین خطای راهبردی را انجام ندهد.»

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: «اگر اسرائیل چنین خطایی راهبردی را در پاسخ به جمهوری اسلامی انجام دهد، ظرفیت‌های بی‌نظیری در اختیار داریم که پاسخ ما را ویرانگر و به شدت مستحکم و فراگیر خواهد کرد.»

راستینه در پاسخ به اینکه در صورت اقدام متقابل اسرائیل، پاسخ ایران در چه سطحی خواهد بود، به دیده‌بان ایران گفت: «در عملیات اخیر هدف ما فقط پایگاه‌های نظامی بود که سفارت ما را مورد حمله قرار داده بود و به زیرساخت‌های حیاتی و اقتصادی اسرائیل حمله نکردیم اما اگر پاسخ اسرائیل علیه سرزمین ما باشد، طبیعتا پاسخ ما فراگیر، همه‌جانبه و صدها برابر قوی‎‌‌تر از آنچه رخ داده، خواهد بود. این پاسخ ویرانگر رژیم اسرائیل را به پایان عمر نکبت خود نزدیک خواهد کرد.»

وی همچنین درباره اینکه آیا ممکن است ایران در واکنش به اسرائیل غیرنظامی‌ها را مورد هدف قرار دهد، بیان کرد: «اگر اسرائیل بخواهد واکنشی نشان دهد ما هم به صورت فراگیر و همه‌جانبه پاسخش را خواهیم داد.»

منبع: سایت دیده‌بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر