کد خبر: 18819
A

سونامی تخلفات حامیان قالیباف در تلگرام

تعدادی از هواداران محمدباقر قالیباف که عصر دیروز با اقدامی از پیش طراحی شده شهردار محبوب خود را برای ثبت نام راهی وزارت کشور کردند در تازه ترین اقدام تبلیغاتی خود با خریدن برخی کانال های پر بازدید تلگرامی رسما وارد کارزار جمع آوری رای برای قالیباف شدند.

سونامی تخلفات حامیان قالیباف در تلگرام

دیده بان ایران_ محمود اکبری کیا: در حالی که در حدود یک ماه به انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است، فعالیت های تبلیغاتی برخی از کاندیداهای شاخص در فضای مجازی و شبکه های ارتباط جمعی شدت گرفته است.

تعدادی از هواداران محمدباقر قالیباف که عصر دیروز با اقدامی از پیش طراحی شده شهردار محبوب خود را برای ثبت نام راهی وزارت کشور کردند در تازه ترین اقدام تبلیغاتی خود با خریدن برخی کانال های پر بازدید تلگرامی رسما وارد کارزار جمع آوری رای برای قالیباف شدند. 

این اقدام ساعتی قبل از ثبت نام شهردار تهران در انتخابات تحت عنوان « شبکه مجازی حامیان مردمی حاج محمدباقر قالیباف»  در بیش از 20استان شامل استانهای؛ تهران، خراسان، خوزستان، اردبیل، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گلستان، فارس، مازندران، همدان، قزوین، قم، لرستان، کردستان، بوشهر،کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، زنجان، اصفهان، گیلان، البرز، ایلام، کرمان، سمنان، یزد، هرمزگان، مرکزی، کرمانشاه آغاز بکار کرده و علی رغم تخلف مشهود این نوع تبلیغات همچنان به کار خود ادامه می دهند.

پیشتر؛ عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور طی برگزاری نشست مطبوعاتی که اواسط اسفند ماه گذشته برگزار شده بود با هشدار نسبت به فعالیت های زود هنگام برخی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: اگر افرادی که اعلام نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری کرده‌اند فعالیتی را در سطح عمومی و پیش از زمان مقرر انجام دهند تخلف صورت گرفته و ما قطعا با آن برخورد می‌کنیم. کسانی که اعلام کاندیداتوری می‌کنند نباید در عرصه عمومی فعالیت داشته باشند و احزابی که در این زمینه اعلام موجودیت می‌کنند باید مجوزهای لازم را دریافت کنند در غیر این صورت تمامی فعالیت‌های آنها غیرقانونی خواهد بود.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر