کد خبر: 20513
A
یک عضو کارگزاران کاندیداهای اصلاح طلب را تهدید کرد:

اگر نامزدها به نفع لیست انصراف ندهند اصلاح طلب نیستند!

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: پس از اینکه نامزدهای انتخاباتی سازوکار شورای عالی را برای بستن لیست قبول کردند، پس از انتخاب 21 نفر باید انصراف خود را به نفع لیست نهایی اعلام کنند در غیر اینصورت شایستگی حضور در جریان اصلاح طلب را ندارند.

اگر نامزدها به نفع لیست انصراف ندهند اصلاح طلب نیستند!

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ سعید لیلاز در گفت و گو با خبرنگار ستاد اصلاح طلبان تهران با تاکید بر اینکه لیست شورای شهرتهران 21 نفر ظرفیت دارد و نمی توان از همه نامزدهای اصلاح طلب در این لیست  استفاده کرد، گفت: روح و ماهیت دموکراسی این است که سازو کار انتخابات را قبول داشته باشیم و چون برای لیست شورای شهر فقط 21 نفر را می توانیم در لیست قرار دهیم، باید نامزدهای انتخاباتی اصلاح طلب به همه لوازم و متعلقات بستن لیست وفادار بمانند. 

 این فعال سیاسی و اقتصادی اصلاح طلب تصریح کرد: بنابراین پس از اینکه نامزدهای انتخاباتی سازوکار شورای عالی را برای بستن لیست قبول کردند، پس از انتخاب 21 نفر و بستن لیست، باید انصراف خود را به نفع لیست نهایی اصلاح طلبان اعلام کنند.

لیلاز تاکید کرد: اگر نامزدهای انتخاباتی پس از اعلام لیست نهایی به نفع لیست انصراف ندهند و همچنان در عرصه بمانند، یعنی شایستگی حضور در جریان اصلاح طلبی را ندارند، چرا که شرط عضویت در این جریان این است که تا پایان انتخابات به تعهد، میثاق و قرار خود وفادار بمانند. 

 این عضو کارگزاران سازندگی خاطرنشان کرد: انصراف ندادن نامزدها به نفع لیست درست مثل این است که افرادی در یک بازی فوتبال تا 10 دقیقه آخر بازی می کنند و چون نتیجه به نفع آنها نیست، می گویند بازی را قبول ندارند و آن را به هم می زنند.

 او تاکید کرد: توقع و انتظار مردم از نامزدهای انتخاباتی اصلاح طلب این است که با حفظ اخلاق اصلاح طلبانه درصورتی که در لیست حضور نداشتند به نفع لیست نهایی برای انتخابات شورای شهر  کنار بروند.

 این فعال سیاسی اصلاح طلب اذعان کرد: انتظار می رود کسانی که سازو کار شورای عالی اصلاح طلبان را قبول کرده اند، تا آخر به این تصمیم  وفادار بمانند و به نفع لیست انصراف دهند و تا آخر از آن حمایت کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر