کد خبر: 20720
A

بازتاب همایش حامیان روحانی در خبرگزاری شینهوا

خبرگزاری «شینهوا» از حضور ده‌ها هزار هوادار «حسن روحانی» رییس‌جمهوری ایران در ورزشگاه آزادی خبر داد.

بازتاب همایش حامیان روحانی در خبرگزاری شینهوا

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،خبرگزاری «شینهوا» در گزارشی به همایش حامیان «حسن روحانی» رییس‌جمهوری ایران و سخنرانی ایشان در این همایش، پرداخت.

شینهوا نوشت: «ده‌ها هزار هوادار روحانی امروز-شنبه- در استادیوم آزادی برای حمایت از کاندیدای خود حضور یافتند. روحانی از هواداران خود و مردم ایران خواست حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند و آینده ایران را خود تعیین کنند.»

این خبرگزاری ادامه داد: «مردم ایران در این جمعه "سرنوشت‌ساز" با رای خود "صلح" را به جای "دشمنی" برای آینده خود انتخاب می‌کنند.»

شینهوا نوشت: «روحانی از رقبای خود انتقاد کرده و گفت اصولگرایان در چهارسال گذشته با مانع‌تراشی اجازه ندادند تمام اهداف من محقق شود. وی به جمعیت هوادارانش گفت به وعده‌های چهار سال قبل خود عمل کرده است و تنها کار‌هایی که توسط دیگران مانع‌تراشی شده بود به سرانجام نرسیده است.»

خبرگزاری شینهوا ادامه داد: «رییس‌جمهوری ایران از مردم خواست به راه اعتدال رای داده و اجازه ندهند ایران بار دیگر منزوی شود.»

این خبر گزاری از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در جمعه آینده و حضور بیش از ۵۰ میلیون نفر واجد شرایط رای دادن، خبر داد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر