کد خبر: 21300
A

فرهاد تجری: هیچگونه گزارش تخلف و مشکل حادی در حوزه‌های انتخابات شهر و روستا نداشته‌ایم

سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: تا این لحظه هیچ گزارش تخلف و مشکلی حادی در حوزه انتخابات شهر و روستا در سطح کشور نداشتیم. امیدواریم تمهیدات لازم را هم مجریان وهم ناظران تسریع بیشتری داشته باشند.

فرهاد تجری: هیچگونه گزارش تخلف و مشکل حادی در حوزه‌های انتخابات شهر و روستا نداشته‌ایم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ فرهاد تجری در بازدید از روند برگزاری انتخابات در حسینیه جماران گفت: از آغازین ساعات برگزاری انتخابات هیات مرکزی نظارت بر انتخابات آماده و پاسخگوی شکایات و نارسایی ها در حوزه انتخابات الکترونیکی بودیم.

سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ادامه داد: خداروشاکریم تا این لحظه ازدحام مردم حاکی از حضور گسترده مردم هوشمند و انقلابی در پای صندوق‌های اخذ رای بودیم.

او در مقایسه مشارکت در این دوره نسبت به ادوار گذشته اظهار کرد:‌ مشارکت مردم نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر بوده و حداقل نسبت به آن دوران دو تا سه میلیون مشارکت بیشتر شده است.

تجری افزود: باتوجه به الکترونیکی بودن بخشی از انتخابات شوراها، با وجود عدم شناخت مردم با نحوه کار الکترونیکی اما آمار مشارکت بالایی را در انتخابات داشته ایم. خوشبختانه بدون هیچ کندی برگزاری انتخابات شورا پیش می‌رود. موارد محدود شکایت در حوزه‌های استانی وجود داشته که هیات‌های نظارت استانها نسبت به رفع مشکلات ترتیب اثر داده‌اند.

سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: تا این لحظه هیچ گزارش تخلف و مشکلی حادی در حوزه انتخابات شهر و روستا در سطح کشور نداشتیم. امیدواریم تمهیدات لازم را هم مجریان وهم ناظران تسریع بیشتری داشته باشند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر