کد خبر: 24734
A

تهران را به کدام مقاصد سیاسی خود خواهید فروخت؟!

تهران را به کدام مقاصد سیاسی خود خواهید فروخت؟!

دیده بان ایران : یکی از شهروندان رفسنجان در دلنوشته ای مردم تهران را در آستانه انتخاب شهردار خطاب قرار داده است: 

دیده بان ایران این یادداشت را منتشر می کند؛ 

 اخیرا شنیده ام جناب  آقای مرعشی یکی از گزینه های بالقوه برای تصدی شهرداری تهران هستند و بر خود لازم دانستم نکاتی را به شهروندان تهرانی یادآور شوم تا ایشان را بهتر از قبل بشناسند.

جناب آقای مرعشی از تبار کشکوئیه شهرستان  رفسنجان هستند. از سوابق حسین مرعشی می توان به نمایندگی مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد . ایشان از سال 1375 تا سال 1383 نماینده مجلس شورای اسلامی دوره پنجم و ششم مردم کرمان بودند.

لازم است که به یکی اقدامات ایشان در دوران نمایندگی اشاره کوتاهی داشته باشم.

یکی از مناطق رفسنجان به نام سرچشمه یکی از بزرگترین معادن رو باز مس جهان را داراست که حاصل آن ورود میلیاردها تومان ارز به کشور و اشتغال چندین هزار نفر به طور مستقیم از این معدن و کارخانه های وابسته به آن می باشد.

آقای مرعشی در دوره اول نمایندگی مجلس در مرکز استان یعنی شهر کرمان با لابی گری های سیاسی و فشارهای اهرم های قدرت آن زمان ایشان معدن رفسنجان را که  حق لاینفک و بی چون و چرای رفسنجان را به نام صنایع ملی مس و تحت عنوان صنعت مس کرمان ثبت کرد درحالی که نه کرمان مسی داشت و نه هیچ جای دیگر ایران آنچنانی که تاثیر گذار باشد.

این در حالی است که شرایط تغییرات اقلیمی و آلودگی هوای رفسنجان به دلیل فعالیت این صنعت بر هیچ کس پوشیده نیست.

اهالی این شهرستان بر این باورند که جناب آقای مرعشی این کار را تنها به خاطر رای آوری در دور بعدی مجلس شورای اسلامی و نفوذ بیشتر سیاسی در کرمان انجام داد و به زبان ساده تر شهر خود را برای مقاصد سیاسی خود فروخت.

تنها خواهش و توصیه بنده بعنوان یک شهروند رفسنجانی از شورای شهر تهران این است که در انتخاب شهردار دقت لازم را داشته باشند 

امید آن است بهترین شخص از لحاظ امانت داری،کارایی و برنامه مدیریتی و کم حاشیه ترین بر مسند شهرداری تهران تکیه زند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر