کد خبر: 26250
A

کنایه همسر واعظی به مولاوردی؛ حضور در کابینه آنقدر هم اهمیت ندارد!!

پروین داداندیش نسبت به گمانه زنی هایی درخصوص حضور خود در کابینه دوازدهم و نقش همسرش، دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد این موضوع که در فضای مجازی منتشر شده ، پاسخ داد.

کنایه همسر واعظی به مولاوردی؛ حضور در کابینه آنقدر هم اهمیت ندارد!!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، داداندیش در خصوص تازه ترین اخبار درباره کابینه دوازدهم گفت : بله من هم از این اخبار و گمانه زنی ها اطلاع دارم اما مطالب بسیار دور از واقعیت است.
وی درادامه بابیان اینکه باید توضیحاتی از خود و همسرش دهد، افزود: من دوران دانشجویی عضو فعال انجمن اسلامی دانشجویان آمریکا و کانادا بودم و بعد از آن هم ، همواره سعی کردم در کنار مسئولیتهای خانوادگی، فعالیتهای اجتماعی و سیاسی نیز داشته باشم. 
داد اندیش اظهار کرد: در اولین دوره تاسیس دفتر مشاور امور زنان در ریاست جمهوری در بخش بین الملل همکاری داشتم از آن تاریخ تاکنون همواره در بخشهای مختلف، فعالیتهای سیاسی و اجتماعی خود را ادامه داده ام. 
وی تصریح کرد: سال 92 مسئولیت ستاد زنان دکتر روحانی را به عهده داشتم و امسال نیز در ستاد انتخاباتی و کانون استادان حزب اعتدال و توسعه برای انتخاب مجدد دولت تدبیر و امید فعالیت داشتم . 
او بااشاره به اینکه با حضور همسرش در کابینه یازدهم فعالیت های خود را تقلیل داده است، گفت: به خاطر اینکه برای همسرم حاشیه ایجاد نشود و کمبود حضور وی در خانه کمتر احساس شود اقدام به کم کردن فعالیت های خود کردم.
این فعال زنان یاد آور شد: با توجه به حضور همسرم در کابینه دوازدهم ترجیح می دهم همانند گذشته عمل کنم به همین جهت شایعات و گمانه زنی هایی که در فضای مجازی بوجود آمده بی پایه و اساس است و اغراض سیاسی پشت پرده آن وجود دارد.
داداندیش با تاکید براینکه برای استمرار گفتمان و اعتدال باید به دکتر حسن روحانی بیشتر از گذشته کمک کنیم خاطرنشان شد:شرایط جامعه بسیار حساس است لذا حضور در کابینه آنقدر اهمیت ندارد که با توسل به مطالب نادرست و کمپین و فضاسازی های غیرواقعی جو جامعه را به سمت نا امیدی و ناکارامدی دولت بکشانیم.
فعال زنان ادامه داد: باید دست رئیس جمهوری را باز بگذاریم تا با درایت و تدبیری که دارند بهترین ها و کارآمدترین ها را برای همکاری در دولت انتخاب کنند. 
وی گفت: خانم مولاوردی در چهارسال گذشته تلاشهای زیادی کردند امیدوارم در هر سمت و مقامی که قرار می گیرد موفق عمل کند.- ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر