کد خبر: 26968
A

امیرپوردستان: کشور با تهدیدهای تازه‌ای مواجه است/بیانیه‌ ستادکل نیروهای مسلح در تقدیر از آزادگان

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: قدرت بازدارندگی و آمادگی نیروهای مسلح، از مولفه‌های اصلی اقتدار کشور در صحنه‌های بین‌المللی است.

امیرپوردستان: کشور با تهدیدهای تازه‌ای مواجه است/بیانیه‌ ستادکل نیروهای مسلح در تقدیر از آزادگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،  امیراحمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش در بازدید از پایگاه شهید نوژه همدان در جمع فرماندهان و کارکنان این یگان گفت: آمادگی نیروهای مسلح کشور با تجربه ارزشمند ۸ سال دفاع مقدس که در راس آن ولی فقیه و فرماندهی مقتدر و مدبر قرار دارد اجازه هرگونه تهدید و تعرضی به کشور را از سوی دشمن سلب کرده است.

وی ضمن تجلیل از شهدا و ایثارگران افزود: از خودگذشتگی و جانفشانی شهدا و رزمندگان کشور را بیمه کرده و امنیت موجود کشورحاصل ایثار آن عزیزان است.

جانشین فرمانده کل ارتش، ایمان، تقوا، اعتقاد و اراده راسخ کارکنان نیروهای مسلح را از عوامل آمادگی نیروهای مسلح یاد کرد واظهار داشت: در ۸ سال دفاع مقدس نیز با همین باور و اعتقاد بر دشمن تا بن دندان مسلح پیروز شدیم و حقانیت خود را به دنیا ثابت کردیم.

وی ضمن تاکید بر هوشیاری و بصیرت کارکنان ادامه داد: امروزه کشور در شرایط حساسی قرار دارد و با تهدیدات تازه ای مواجه است که همین امر لزوم بصیرت افزایی و آگاهی از نوع تهدیدات را ضروری ساخته است.

امیر پوردستان با اشاره به تهاجم فرهنگی از سوی دشمنان گفت: امروزه دشمن با ناامیدی از رویارویی مستقیم در جنگ سرد به تهاجم فرهنگی از طریق جنگ نرم دشمن روی آورده است که بیداری و آگاهی کارکنان و خانواده ها عامل اساسی مقابله با این تهاجمات و خنثی کردن آن است.

وی هدف اصلی دشمن در جنگ نرم را جوانان دانست و افزود: دشمن با صرف هزینه های بالا در جنگ نرم برای آینده جوانان برنامه ریزی کرده و به آن هم امیدوار است که لازم است با برگزاری اردوهای جهادی و ترغیب جوانان به شرکت در مراسم مذهبی و انس با قرآن دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود مایوس کنیم.

جانشین فرمانده کل ارتش در پایان تصریح کرد: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با ما به دشمنی پرداخته و علت دشمنی او هم، ماهیت جمهوری اسلامی ایران است ولی همبستگی مردم عزیز، هدایت های داهیانه رهبری معظم انقلاب و آمادگی نیروهای مسلح همواره مانع رسیدن او به اهدافش شده است.

آزادگان مصداق و نماد بارز ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان هستند

همچنین تسنیم نوشت:
ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن عزیز، ارادت و لبیک مخلصانه به ندای حضرت امام (ره) را رمز شکیبایی و ایستادگی آنان در برابر سختی‌ها و شکنجه‌های دوران اسارت دانست.

در این بیانیه آمده است: مقاومت، پایمردی و استکبارستیزی ملت ایران در تاریخ پر حماسه هشت سال دفاع مقدس پدیده‌ای کم نظیر و الهام بخش برای افکار عمومی و به ویژه نسل جوان و آینده‌ساز کشور است که تبیین آن اثبات حقانیت جمهوری اسلامی در مصاف با جبهه معاندین و استکبار جهانی را برای جهانیان به دنبال خواهد داشت.

این بیانیه در ادامه تصریح می‌کند: آزادگان مصداق و نماد بارز و عینی ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر ظلم و زیاده خواهی دشمنان هستند و تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی تصدیقی راستین بر این ادعا است که استقلال، عزت و بالندگی امروز ایران اسلامی در برابر هجمه تحریم‌ها، توطئه‌ها و خباثت‌های نظام سلطه و جبهه استکبار و در راس آن شیطان بزرگ و رژیم جعلی و غاصب صهیونیسم، حاصل مقاومت و آزادی خواهی ملت سرافراز ایران است که با رهبری هوشیارانه و مقتدرانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) به دست آمده است.

ستادکل نیروهای مسلح با تبریک این روز خجسته به آزادگان بصیر و ولایتمدار و خانواده‌های معظم این عزیزان، تعمق و تامل در دستاوردهای دوران دفاع مقدس و به ویژه ایستادگی و مقاومت سرافرازانه آزادگان را برای آحاد ملت شریف ایران و نسل‌های آینده این مرز و بوم حیاتی و رسالتی خطیر و ارزشمند دانسته و بازخوانی و برجسته‌سازی آن و تشریح و اشاعه فرهنگ آزادگی و آزادی‌خواهی در برابر دشمنان را رمز بقا و اعتلا و عزتمندی کشور می‌داند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر