کد خبر: 27054
A
عضو مجمع نمایندگان استان ایلام در گفت و گو با دیده بان ایران:

رحمانی فضلی عملکرد قابل دفاعی در تامین امنیت داخلی، برگزاری انتخابات سالم و بدون تنش، برقراری توازن و آرامش در کشور دارد

شادمهر کاظم زاده دبیر کمیسیون عمران مجلس : رحمانی فضلی در دوره چهار ساله فعالیت در وزارت کشور عملکرد قابل دفاعی در تامین امنیت داخلی، برگزاری انتخابات سالم و بدون تنش، برقراری توازن و آرامش در کشور داشت بنابراین معرفی دوباره ایشان نشان از عملکرد قابل قبول ایشان داشته است. در انتخابات ریاست جمهوری امسال برخلاف دوره های قبل شاهد تنش های جدی نبودیم.

رحمانی فضلی عملکرد قابل دفاعی در تامین امنیت داخلی، برگزاری انتخابات سالم و بدون تنش، برقراری توازن و آرامش در کشور دارد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛  دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ایران برای دومین بار دکتر رحمانی فضلی را به عنوان وزیر پیشنهادی کشور به مجلس دهم معرفی کرد. حال باید دید مجلسی که اکثریت آن خود را حامی دولت می داند. چه رویکردی را در قبال وزیر پیشنهادی روحانی در پیش خواهد گرفت.

 

شادمهر کاظم زاده نماینده مردم  دهلران، دره شهر و آبادانان و دبیر کمیسیون عمران مجلس در گفت و گو با پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران درباره رویکرد مجلس در خصوص کابینه پیشنهادی روحانی گفت::

 

در بررسی عملکرد دولت یازدهم؛ لازم است آنچه این دولت تحویل گرفت مورد بازبینی و قضاوت قرار گیرد. روحانی در دوره ای دولت را تحویل گرفت که کشور با تورم، نقدینگی، بیکاری، عدم سرمایه گذاری در بخش های صنعتی و اقتصادی، مشکلات اجتماعی و چالش های سیاسی همراه بود.

نماینده مردم دهلران، دره شهر و آبدانانگفت: خوشبختانه کابینه ای که آقای روحانی در دوره گذشته معرفی کرد و عملکرد خوب وزیران سبب شد کشور از چالش های عمده سیاسی، اقتصادی و بین المللی دور شود آقایان ظریف، زنگنه، رحمانی فضلی و.... توانستند کشور را از چالش های عمده ای که گذشته در سیاست خارجی، اقتصاد و سیاست داخلی خارج کنند. بنابراین اقدام روحانی در معرفی دوباره آقایان ظریف، زنگنه و رحمانی فضلی شایسته تقدیر است. از نظر من  این وزرا عملکرد قابل قبولی داشتند.

دبیر کمیسیون عمران مجلس در در پاسخ به این سوال که عملکرد رحمانی فضلی را در وزارت کشور چگونه ارزیابی می کنید؛ گفت:

رحمانی فضلی در دوره چهار ساله فعالیت در وزارت کشور عملکرد قابل دفاعی در تامین امنیت داخلی، برگزاری انتخابات سالم و بدون تنش، برقراری توازن و آرامش در کشور داشت بنابراین معرفی دوباره ایشان نشان از عملکرد قابل قبول ایشان داشته است. در انتخابات ریاست جمهوری امسال برخلاف دوره های قبل شاهد تنش های جدی نبودیم.  

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر