رضایی: تنگه هرمز را با مذاکره فتح نکردیم که با مذاکره واگذار کنیم

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی نوشت: برای دوستان منطقه‌ای خود احترام قائلیم و این را هم می‌دانیم که از آمریکا حساب می‌برند اما جمهوری اسلامی ایران کشوری مستقل است و تحت تاثیر دیگران قرار نمی‌گیرد. تنگه هرمز تا ابد ایرانی است، ما این تنگه را با مذاکره فتح نکرده‌ایم که اکنون با مذاکره واگذار کنیم، والسلام.

رضایی: تنگه هرمز را با مذاکره فتح نکردیم که با مذاکره واگذار کنیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی نوشت: برای دوستان منطقه‌ای خود احترام قائلیم و این را هم می‌دانیم که از آمریکا حساب می‌برند اما جمهوری اسلامی ایران کشوری مستقل است و تحت تاثیر دیگران قرار نمی‌گیرد. تنگه هرمز تا ابد ایرانی است، ما این تنگه را با مذاکره فتح نکرده‌ایم که اکنون با مذاکره واگذار کنیم، والسلام.

ارسال نظر