کد خبر: 31718
A

معاونت بین الملل وزارت خارجه در تماس نزدیک با ستاد مدیریت بحران است

معاون حقوقی و بین الملل وزیر امور خارجه با تسلیت جان باختن جمع کثیری از هموطنان در زلزله غرب کشور گفت توانمندهای امدادی کشور مکفی است با این حال این معاونت در تماس نزدیک با ستاد مدیریت بحران برای تامین نیازهای احتمالی است.

معاونت بین الملل وزارت خارجه در تماس نزدیک با ستاد مدیریت بحران است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سیدعباس عراقچی با انتشار تصویری از روند امدادرسانی به زلزله زدگان غرب کشور در حساب اینستاگرامی شخصی خود نوشت: با اندوه فراوان، درگذشت جمع کثیری از هموطنان عزیز در زلزله غرب کشور را تسلیت عرض می کنم.
معاون حقوقی و بین الملل وزیر امور خارجه در این پیام اضافه کرد:سازمان ملل متحد و صلیب سرخ جهانی ضمن بیان همدردی، برای کمک رسانی به مناطق آسیب دیده اعلام آمادگی کرده اند.
وی تصریح کرد: «خوشبختانه توانمندی‌های امدادی کشور در سطح بسیار خوبی بوده و مکفی است. با این ‌حال معاونت امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه در تماس نزدیک با ستاد مدیریت بحران برای تامین نیازهای احتمالی است.»
به گزارش ایرنا، زلزله ای شب گذشته - یکشنبه - به بزرگی 7.3 ریشتر در شرق عراق و در نزدیکی قصرشیرین رخ داد که لرزش آن تا تهران و استان های مرکزی ایران احساس شد.
بر اساس آخرین آمار این زلزله تاکنون (عصر دوشنبه) 387 کشته و 6 هزار و 603 مصدوم داشته است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر