کد خبر: 32199
A

امیرعبداللهیان: توطئه تجزیه کشورهای منطقه به ضرر همه کشورهای اسلامی است

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل گفت: توطئه تجزیه کشورهای منطقه را به ضرر همه کشورهای اسلامی می دانیم.

امیرعبداللهیان: توطئه تجزیه کشورهای منطقه به ضرر همه کشورهای اسلامی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حسین امیرعبداللهیان عصر چهارشنبه در دیدار «صلاح الزواوی» سفیر فلسطین در تهران با بیان این مطلب افزود: رژیم صهیونیستی برنده اصلی بحران آفرینی های جدید منطقه ای است و تلاش عربستان و بحرین برای نزدیکی با اسرائیل غاصب، ‌انحراف و خطای راهبردی است.
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل به تحولات منطقه و خطر تقسیم کشورهای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: صهیونیست ها با پیگیری فعال دو پروژه حمایت از تروریسم و تلاش برای تجزیه کشورهای اسلامی به دنبال تعبیر خواب های شوم خود در منطقه هستند.
امیرعبداللهیان با انتقاد از رویکرد غیرسازنده عربستان بر ضرورت جلوگیری از بحران آفرینی در منطقه تأکید کرد.
وی خاطر نشان ساخت: جمهوری اسلامی ایران همانگونه که از ابتدا حمایت از فلسطین را در دستور کار قرار داد،‌ در آینده نیز از مردم مظلوم فلسطین حمایت خواهد کرد.
**شکاف میان جهان اسلام را اسرائیل رهبری می کند
«صلاح الزواوی» سفیر فلسطین در تهران ضمن قدردانی از حمایت های مؤثر جمهوری اسلامی ایران در قبال موضوع فلسطین اظهار داشت: سعد حریری نخست وزیر مستعفی لبنان در مصاحبه اخیر وضعیت بسیار سختی داشت.
سفیر فلسطین در تهران افزود:در تاریخ معاصر چنین اتفاقی نیفتاده است که یک نخست وزیر قانونی با آن مواجه شد.
صلاح الزواوی افزود: شکاف میان جهان اسلام را اسرائیل و برخی کشورهای غربی رهبری می کنند.
به گزارش خانه ملت، صلاح الزواوی سفیر فلسطین در تهران با تجلیل از نقش مقام معظم رهبری در جهت تقویت روحیه مردم فلسطین و کمک به ایجاد وحدت و انسجام در گروه های فلسطینی، جنایات رژیم صهیونیستی و طرح ها ی خطرناک این رژیم را مرور کرد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر