کد خبر: 32500
A

امام جمعه چهارباغ:آل سعود نقش عمله صهیونیسم را ایفا می کند

امام جمعه بخش چهارباغ استان البرز با اشاره به جنایات رژیم آل سعود در یمن و حمایت از صهیونیست ها و تروریست ها ، گفت: آل سعود نقش عمله صهیونیزم وآمریکا را در منطقه ایفا می کند.

امام جمعه چهارباغ:آل سعود نقش عمله صهیونیسم را ایفا می کند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام والمسلمین قادر محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه چهارباغ با تسلیت سالروز رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و همدردی با حادثه‏ دیدگان زلزله غرب کشور اظهار داشت: امروز تحولات منطقه در سوریه و عراق بیانگر ناکام ماندن جبهه استکبار از اجرای نقشه مرموز و شوم خاورمیانه جدید که تجزیه کشورهای اسلامی منطقه است.
وی ادامه داد: دشمنان از رهگذر تشدید جنگ های نیابتی ، ایران‏ هراسی ، شیعه‏ هراسی و شعله‏ ور ساختن آتش فتنه داعش و تکفیر به دنبال اهداف شوم خود بودند.
امام جمعه بخش چهارباغ گفت: برای همه شخصیت ها و گروه‏های سیاسی و آحاد مردم لبنان و بلکه کل جهان اسلام باری دیگر روشن شد که ثمره اعتماد به عربستان که استقلالی از خود نداشته و نقش عمله‏ ی غرب و صهیونیزم را در منطقه ایفا می‏ نماید، چیزی جز خوار و ذلیل شدن نیست، در حالی‏ که ارتباط و در کنار جمهوری اسلامی بودن جز احترام و جاودانگی و استقلال و عزت نخواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: لازم است از کلیه نهادها و مجموعه‏ هایی که از ساعات اولیه این حادثه با نهایت تلاش به صحنه آمدند و نیز اقدامات مردمی برای یاری‏ رسانی به مردم شریف مناطق زلزله‏ زده تقدیر و تشکر نمود.
خطیب جمعه چهارباغ با اشاره به مصائب ماه صفر گفت: ماه صفر یادآور ضایعه بزرگ و مصیبت عظمی‏، یعنی رحلت‏ پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و شهادت فرزندانِ گرامیش امام حسن مجتبی و امام علی بن موسی الرّضا علیهما السلام است؛ آمیخته شدنِ خاطره اربعین حسینی با خاطره جانکاهِ این مصائبِ بزرگ، دهه آخر ماه صفر را، دهه اندوه و غم برای پیروان مکتب اهل‏ بیت علیهم السلام ساخته است.
وی ادامه داد: از آنجا که این ایّام ماتم و غم، سبب مروری مجدّد، بر تاریخ زندگانی آن بزرگواران و تلاش‏ها، شهامت‏ ها و فداکاری‏ های آنان است، ماهی است پر از شور و عشق و اخلاص و فداکاری؛ به همین دلیل، تاریخ نشان داده است که بسیاری از توطئه‏ های دشمنانِ اسلام، به برکت شوری که در جلسات و دسته‏ جاتِ سوگواریِ آن بزرگواران در این ماه ایجاد شده، درهم شکسته و خنثی گردیده است، که این خود موهبت بزرگی است، و باید همیشه آن را ارج نهاد و از آن پاسداری کرد.
محمدی با طلب غفران الهی برای جانباختگان و آرزوی شفا برای مصدومان و مجروحان حادثه طبیعی و مصیبت‏ بار که مردم ایران به‏ ویژه هموطنان عزیز استان کرمانشاه را در غم از دست رفتن تعداد قابل توجهی از عزیزان هموطنمان عزادار ساخت ،گفت: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری، لازم است دولتمردان عزیز در بسیج امکانات و خدمات‏ دهی به مردم منطقه تسریع نمایند؛ به‏ ویژه درخصوص تأمین آب و برق و گاز و حل مشکلات مربوطه در این‏ خصوص اقدام عاجل صورت بدهند و البته به‏ کارگیری عناصری با روحیه جهادی و مدیریت بحران در کنار مسئولان محلی امری ضروری است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر