کد خبر: 32573
A

تفکر بسیجی زمینه ساز امنیت در کشورهای منطقه شده است

امام جمعه بیجار گفت: بسیج و تفکر بسیجی موجب موفقیت مدیران کشور شده است و کشورهای منطقه نیز به اهمیت این ظرفیت امنیت ساز واقف شده اند.

تفکر بسیجی زمینه ساز امنیت در کشورهای منطقه شده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام علی مرادی در خطبه اول نماز جمعه امروز افزود: بسیج و تفکر بسیجی اکنون زمینه ساز امنیت بسیاری ازکشورها شده است.
وی با اشاره به اینکه دخالت عربستان در امور کشورهای منطقه بسیار سخیفانه و از سر کم خردی است و خاطرنشان کرد: بسیار جای شرمندگی برای آل سعود است و در تاریخ خواهد ماند که ازدشمن جانی مسلمانان خواهش کرده مسلمانان را بکشد وآنها را بمباران کند.
او به همه کسانیکه می خواهند از مال و ثروتی که دارند، برای همیشه خیر وثوابی نصیبشان گردد، خواست به موضوع وقف توجه جدی داشته باشند و اداره اوقاف را نگهبانی مطمئن برای حفظ موقوفات برشمرد.
خطیب نمازجمعه بیجار ضمن گرامیداشت هفته کتاب، به همه خانواده ها توصیه کرد: کتاب را یکی از اولویت های سبد خانوارخود محسوب کنند و حداقل یک ساعت مطالعه در روز سفارش داشته باشند.
او با گرامیداشت رحلت جاسوز نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و شهادت مظلومانه حضرت امام حسن(ع) به تشریح بخشی از وقایع و مصائب پیامبر(ص) پرداخت و تاکید کرد: هیچ پیامبری به اندازه نبی مکرم اسلام برای ابلاغ رسالتش اذیت و سختی متحمل نشد.
وی شهادت امام حسن (ع) را مظلومانه ناشی از شقاوت کسانی دانست از اسلام واقعی و نبوی فاصله گرفته بودند.
در شهرستان بیجار که در شرق استان کردستان واقع شده است، پنج نماز جمعه توسط نمازگزاران اهل تشیع و یک نماز جمعه توسط نمازگزاران اهل سنت برگزار می شود.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر