کد خبر: 32531
A

امام جمعه ایلام: کارگزاران نظام اتکا به توانمندی های داخلی را جایگزین مراودات خارجی کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دولتمردان ایران اسلامی باید توجه ویژه ای به ظرفیت ها و منابع داخلی داشته باشند و به کارگیری این منابع را جایگزین مراودات خارجی کنند.

امام جمعه ایلام: کارگزاران نظام اتکا به توانمندی های داخلی را جایگزین مراودات خارجی کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های این هفته نماز جمعه ایلام اظهار کرد: استقامت و پایداری ملت ایران در طول سال های پس از انقلاب در برابر توطئه و دسایس و هجمه های دشمنان رمز بقا و پیروزی جمهوری اسلامی شده است.
وی افزود: آمریکا، اسرائیل و برخی رژیم های مرتجع عرب به ویژه آل سعود در برابر ایران و آرمان های انقلاب و ضربه زدن به کشور ما صف آرایی کرده اند ولی با رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری و وحدت ملت ناکام مانده اند.
حجت اسلام والمسلمین لطفی از مسئولان خواست برای پیشبرد اهداف انقلاب به توصیه های امام راحل، رهبری و وصایای شهدا عمل کنند و برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش بیشتری داشته باشند.
خطیب این هفته نماز جمعه ایلام با اشاره به هفته وقف و ارزشمند بودن این فریضه الهی گفت: وقف و اهتمام به آن توسط افراد متمول باعث رفع یا کاهش مشکلات جامعه می شود و البته باید به سمت وقف های جدید و عام المنفعه ای چون ساخت اماکن عمومی نظیر مدرسه، بیمارستان و یا کمک در تسهیل ازدواج جوانان حرکت کرد.
وی به سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) ایشان را الگویی راستین برای تقوا معرفی کرد و یادآور شد: خواسته خاندان پیامبر (ص) از عموم مردم رعایت تقوا و الگوگیری از سیره اهل بیت (ع) است.
وی همچنین با تقدیر از کمک های مردم نوع دوست ایلام در خصوص یاری زلزله زدگان استان کرمانشاه اظهار کرد: مردم استان ایلام از همه اقشار هم در موضوع اربعین و هم در حادثه زلزله اخیر حماسه ساز شدند و در کنار مسئولان بدون هیچ چشمداشتی پای کار بودند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر