کد خبر: 32588
A

امام جمعه ندوشن: دنیای غرب و شرق برای تضعیف مکتب پیامبر اسلام تلاش می کند

امام جمعه ندوشن با تسلیت رحلت نبی مکرم اسلام (ص)، سالروز شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) گفت: امروز دنیای غرب و شرق و دشمنان در خارج و داخل متحد شده اند و تلاش می کنند تا مکتب پیامبر گرامی اسلام (ص) و ایمه اطهار (ع) را تضعیف کنند.

امام جمعه ندوشن: دنیای غرب و شرق برای تضعیف مکتب پیامبر اسلام تلاش می کند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت لاسلام محمد جوادی در خطبه های نماز جمعه این هفته ندوشن افزود: آنها نمی خواهند این مکتب زنده و پایدار باشد و ما باید بیش از گذشته حافظ مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و پیرو آن باشیم.
وی با بیان اینکه هر چه داریم از مکتب رسول الله و محمد و آل محمد (ص) است اظهار داشت: دشمنان با دین، آیین و مذهب ما مخالفند و می خواهند بین ما و این خاندان پاک و مطهر فاصله بیفتد و ما باید دین خود و اسلام را حفظ کنیم و ارتباط خود را با امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) مستحکم تر کنیم.
امام جمعه ندوشن در بخشی دیگری از سخنانش به هجمه فرهنگی دشمنان به خصوص آمریکا و اسراییل از طریق گسترش شبکه های ماهواره ای علیه اسلام و ایران اشاره کرد و گفت: هدف آنها گرفتن دین از جامعه ما و جوانان ماست.
وی اضافه کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی از هر طریق ممکن و با اعمال فشارهای سیاسی و اقتصادی می خواهند به ما ضربه بزنند.
امام جمعه ندوشن در بخش دیگری از خطبه های نماز با گرامی داشت هفته وقف بر حفظ موقوفات وعمل به نیات واقف تاکید کرد.
حجت الاسلام جوادی همچنین با ابراز همدردی و تسلیت به بازماندگان حادثه زلزله استان کرمانشاه امدا رسانی و خدمت رسانی دولت و ملت به زلزله زددگان این حادثه را خوب ارزیابی و از آنها قدردانی کرد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر