کد خبر: 33209
A

امام جمعه بوشهر: طلاب و دانشجویان بسیجی خط مقدم مقابله با تهاجم همه جانبه استکبار جهانی هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بسیجیان طلبه و دانشجو، خط مقدم دفاع مقدس انقلابی در مقابل تهاجم های همه جانبه جهان استکبار به شمار می روند.

امام جمعه بوشهر: طلاب و دانشجویان بسیجی خط مقدم مقابله با تهاجم همه جانبه استکبار جهانی هستند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز سه شنبه در نشست با شماری از طلاب و دانشجویان به مناسبت هفت بسیج افزود: تهاجم دشمنان به حوزه و دانشگاه بسیار بالاست و در این ارتباط باید فعالان دانشگاه و حوزه، بصیرت کامل داشته باشند.
وی بیان کرد: بسیجیان باید سطح معرفت، ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق خود را هر روز ارتقا دهند و با برگزاری نشست های علمی، کرسی های نظریه پردازی و مطالعات جمعی می توانند این مهم را محقق کنند.
صفایی بوشهری ادامه داد: بسیجی طلبه و دانشجو باید خود را در عرصه معرفتی فوق العاده معماری کند و در عرصه رفتارهای دینی، تجسم یک زندگی فرهیخته‌ آسمانی باشد.
وی با اشاره به اهمیت دارا بودن بصیرت، افزود: بصیرت یعنی جلوتر از زمان وقوع یک مساله آن را کشف کردن و شناخت حق از باطل است و انسان بصیر جلوتر از زمان می اندیشید و فتنه ها را قبل از وقوع آن پیش بینی می کند.
صفایی ادامه داد: در غبار فتنه ها، خیلی ها گمراه می شوند اما فرد بصیر حق را می شناسد و حاضر در صحنه حمایت می کند و از اصحاب سکوت نمی شود.
وی اظهار داشت: در آینده با فتنه های بسیار بزرگی روبرو خواهیم شد که اهل بصیرت می توانند آن ها را درک و پیشگیری و اگر آن فتنه محقق شد، راهکارهای دفع آن را ارائه کنند.
صفایی بوشهری با بیان اینکه بسیجیان و انقلابیون در صحنه های تعیین کننده و سرنوشت ساز پیشگام هستند، گفت: ما فرد انقلابی در سایه نمی خواهیم بلکه فرد انقلابی در صحنه می خواهیم.
وی افزود: انقلابیون در سایه هیچگاه خود را به خطر نمی اندازند، در صحنه حضور ندارند، آبرو، جان و مال نمی گذارند، خود را فدای خط انقلاب و ولایت نمی کنند بلکه در مواقعی این سکوتشان به فتنه کمک می کند و انقلاب را هزینه‌ی خود می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: در عرصه حرکت های اجتماعی، حتما باید دارای سیاست راهبردی توحیدی باشید یعنی هم برنامه و هم سیاست باشد و هم اینکه در عرصه عمل هماهنگ عمل شود.
وی افزود: وحدت در راه و برنامه ریزی و سیاست راهبردی یک نکته اساسی است که باعث وحدت در نیروها می شود.
صفایی بوشهری تاکید کرد: وحدت حوزه و دانشگاه باید هم در حوزه و هم در دانشگاه منشا تحول و هم فرآیند این 2 باعث تحول در صحنه اجتماعی شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: حوزه و دانشگاه هر گاه در کنار هم قرار می گیرند مردم باید احساس لذت کنند و تاثیر و نتایج آن را ببینند.
**
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر