کد خبر: 35434
A

امام جمعه شهرستان دماوند: آمریکا،اسرائیل و متحدان آنها طاغوت زمان هستند

امام جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه در برخی از کشورهای اسلامی اعتقاد به خدا وجود دارد اما کفر به طاغوت وجود ندارد بیان کرد: اکنون آمریکا و اسرائیل و متحدانشان طاغوت زمان هستند و دائما برای چپاول کردن سرمایه های مسلمانان برنامه ریزی می کنند و باید هوشیار بود.

امام جمعه شهرستان دماوند: آمریکا،اسرائیل و متحدان آنها طاغوت زمان هستند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی روز جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند در مسجد جامع شهر برگزار شد، با اشاره به آغاز هفته وحدت، اظهار کرد: پیامبر اسلام الگوی تمام عیار بشریت برای رسیدن به کمال و سعادت دنیوی و اخروی است زیرا ایشان ندای وحدت و یکپارچکی و وحدت امت اسلامی را بین قرآن کریم و اهل بیت (ع) سرداد.
وی با بیان اینکه ضعف و ذلت مسلمانان جهان به دلیل تفرقه و اخلاف بین آنان است، گفت: اگر مسلمانان جهان متحد بودند فلسطین و لبنان گرفتار اهداف شوم دشمن نمی شدند و در طول دوران های گذشته تاجیکستان، هند، افغانستان، پاکستان، عربستان، بحرین، یمن، عراق، سوریه، مصر و ترکیه دچار خونریزی و برادر کشی نمی شدند و منابع آن ها به غارت نمی رفت.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری با بیان اینکه اتحاد امت اسلامی اوجب واجبات است عنوان کرد: پیکر دنیای اسلام زخم خورده و دشمنان توانسته اند با ایجاد جنگ و اختلاف در بین مسلمانان آنان را تضعیف و در نتیجه دشمنان در حاشیه امن زندگی کنند.
حجت الاسلام فتاح دماوندی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به براداران مسلمان تاکید کردند که مبادا بازیچه دست دشمنان شوید زیرا دشمنان به عنوان قومیت عرب و عجم و به عنوان مذهب شیعه و سنی میخواهند بین مسلمانان اختلاف بی اندازند و مسلمانان باید بدانند آنان نه دوست شیعه و نه دوست سنی بلکه دشمن اسلام هستند.
امام جمعه شهرستان دماوند منظور از وحدت را تکیه کردن بر نقاط مشترک دانست و بیان کرد: مقصود از وحدت این نیست که از مذهب خود دست بردارند بلکه تکیه کردن بر نقاط مشترک است که وجود مقدس پیامبر اعظم(ص) بهترین و والاترین نقطه اشتراک همه مسلمانان است و همگان سعی کنیم به دستورات پیامبر اکرم عمل کنیم.
وی خاطر نشان کرد: اکنون آمریکا و اسرائیل و متحدانشان طاغوت زمان هستند و دائما برای چپاول کردن سرمایه های مسلمانان برنامه ریزی می کنند و وظیفه همه مسلمانان است که دشمن مشترک خود را بشناسند و مواظب مکر و حیله آنان باشند.
امام جمعه شهرستان دماوند با اشاره به ادامه دار بودن برنامه ریزی های دشمن بر علیه مسلمانان بیان کرد: امروز شیطنت های آمریکا و متحدانش همانند گذشته ادامه دارد که یک نمونه آن بر هم زدن معاهده بین المللی برجام و طرح موضوعات جدید از جمله محدود کردن برنامه های موشکی ایران است.
حجت الاسلام فتاح دماوندی عنوان کرد: آمریکا در بسیاری از کشورهای منطقه پایگاه نظامی ایجاد کرده و در عراق نیز به دنبال محکم کردن جای پای خود است، اما خوب می داند که دیگر یکه بزن دنیا نیست و به قول مقام معظم رهبری دوران زدن و در رفتن تمام شده است.
وی تصریح کرد: امروز پایگاه های آمریکا در منطقه در تیر رس شهرهای موشکی ایران است و البته تمام 28 عضو ناتو از جمله خاک آمریکا در تیررس موشکهای کره شمالی است و لذا آمریکا و متحدانش در عین حال که تهدید می کنند متمایل به مذاکره هم هستند.
امام جمعه شهرستان دماوند بیان کرد: امروزه به لطف خداوند متعال قدرت نظامی ایران به حدی رسیده است که دشمنان جرات تعرض به کشور ما را ندارند و ما امروز از تهدیدهای دشمنان نگران نیستیم.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر