کد خبر: 35441
A

امام جمعه هرات: مجلس در مقابل دشمن نباید خاضع باشد

امام جمعه هرات با ییان اینکه با دشمن نمی شود تعامل کرد و باید در برابر آنها ایستادگی کرد گفت: مجلس نباید در مقابل دشمن و استکبار، حالت خاضعانه داشته باشد.

امام جمعه هرات: مجلس در مقابل دشمن نباید خاضع باشد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ؛ حجت الاسلام محمد علی جعفری در خطبه های نماز جمعه این هفته هرات با اشاره به روز مجلس افزود: مجلس شورای اسلامی باید نسبت به گرفتاری های مردم، انقلابی عمل کند و یکی از وظایف مهم آن اجتناب از رفتار خاضعانه با استکبار است.
وی یادآور شد: در مجلس قبل، ظرف 20 دقیقه برجام را تصویب کردند و دسترنج مهمی که به دست آمده بود را به یغما دادند مجلس باید به گفته امام خمینی (ره) مدیر مستضعفان باشد.
خطیب جمعه هرات همچنین ضمن بیان سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی تاکید کرد: او یکی از مردان بزرگ و روحانیون مبارز بود که لباس روحانیت را درآورد و لباس رزم را پوشید و به مبارزه پرداخت.
وی اظهار کرد: محور فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با محبان اهل بیت و فرماندهان ارتش این بود که در مقابله با کفر و استکبار هر جایی که احتیاج باشد کمک می کنیم که این پیام یک موضع خیلی محکم و راسخی است که به ارتش واگذار شده است.
امام جمعه هرات خاطرنشان کرد: ضرورت اول اسلام وحدت است چرا که هر چه زمان می گذرد جامعیت و جاذبیت سیره نبوی و دین اسلام بر جهانیان آشکار تر و گرایش مردم به دین الهی بیشتر می شود.
وی گفت: جنگ در کشورهای اسلامی از جمله عراق، بحرین، یمن، افغانستان و عراق نشان از حرکت مرموز دشمنان است که وحدت مسلمانان را هدف قرار داده اند.
وی ضمن مهم دانستن وحدت اسلامی اظهار کرد: مهمترین عامل پیروزی مسلمانان وحدت است که در هفته گذشته محور فرمایشات رهبر معظم انقلاب نیز قرار داشته است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر