کد خبر: 36946
A

امام جمعه کن: حفظ و تداوم انقلاب از خود انقلاب مهمتر است

امام جمعه کن گفت: حفظ و تداوم انقلاب مهمتر و دشوارتر از به وقوع پیوستن انقلاب است و مردم بایستی برای حفظ این نظام ولایی رهرو ولایت باشند.

امام جمعه کن: حفظ و تداوم انقلاب از خود انقلاب مهمتر است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام یحیی صالح نیا در نماز جمعه این هفته کن که در حسینیه سرآسیاب برگزار شد، اظهار کرد: جوانان ولایی در تمامی مراحل انقلاب نقشی پررنگ داشته اند، نباید جوانان را در مواقع نیاز دست کم گرفت چرا که انسان های غیرولایی نمی توانند نظام ولایی راپیش برند.
وی تصریح کرد: اداره کشور زمانی آسان می شود که سیاستمداران وبرنامه ریزان کشور،اوضاع و واقعیت ها را بدون تعلقات نفسانی خود عمل کنند.
امام جمعه کن در ادامه سخنان خود افزود: بلوک غرب تا حد توان به عربستان برای حمله به مردم یمن صلاح و جنگ افزار فروختند و همچنین با سفر به ایران با وقاهت تمام ایران را واسطه قرار می دهند که از یمنی ها بخواهد شلیک موشک به سمت عربستان رامتوقف کنند.
وی خاطرنشان کرد: مدیران کشور باید پیرو راه شهدا باشند و بینش و راه شهدا را به خوبی درک کنند و بدانند که شهدا به چه چیزهایی اهمیت می دادند.
به گفته حجت الاسلام صالح نیا، راه شهدا خلوص نیت و کار برای خدا و معامله باخدا در همه کارها بود و شهدا انس باقرآن ،نمازاول وقت و نمازجمعه را مواظبت می کردند.
امام جمعه کن در ادامه چشیدن لذت تقوی وعبودیت را یکی از خوشبختی های انسان بیان کرد و گفت: لذت ؛ادراک چیزی که ملایم با ذات انسان است و ازدیدگاه بزرگان همچون سهروردی لذت امری متوالی نیست بلکه مشکک است و هرانسانی از یک چیز یکسان لذت نمی برد.
وی اظهار کرد: با رعایت تقوی و عبودیت می توانیم به لذت مادی و معنوی برسیم.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر