کد خبر: 37178
A

انتخاب نمایندگان کمیسیون امنیت ملی در تلفیق بودجه 97/تاکید امیرحاتمی بر لزوم تقویت بنیه دفاعی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از انتخاب حشمت الله فلاحت‌پیشه، شهروز برزگر و اردشیر نوریان جهت حضور در کمیسیون تلفیق بودجه 97 خبر داد.

انتخاب نمایندگان کمیسیون امنیت ملی در تلفیق بودجه 97/تاکید امیرحاتمی بر لزوم تقویت بنیه دفاعی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سیدحسین نقوی‌حسینی در توضیح جلسه امروز- یکشنبه- این کمیسیون گفت: سه نفر از اعضای کمیسیون امنیت ملی برای حضور در کمیسیون تلفیق بودجه انتخاب و آقایان حشمت‌الله فلاحت پیشه، شهروز برزگر کلشانی و اردشیر نوریان معرفی شدند.
نماینده مردم پیشوا و ورامین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: پس از انتخابات، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و معاونین وی نیز در کمیسیون حضور یافت و پیرامون بودجه حوزه وزارت دفاع در لایحه بودجه سال 97 به گفت و‌گو و ایراد نظرات خود پرداخت.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: امیرحاتمی ضمن اشاره به دشمنی‌های آشکار علیه جمهوری اسلامی، خصومت دشمنان در اظهارات بعضی مقامات کشورهای متجاوز را نیز آشکار دانستند و از این جهت بر تقویت بنیه دفاعی تاکید کردند. وزیر دفاع همچنین با یادآوری اینکه، با تلاش‌های صورت گرفته بخش عمده‌ای از حقوق و مزایای نیروهای مسلح حل شده، از عدم تحقق اختصاص 5% بودجه به بنیه دفاعی خبر داد.
** بازدید کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از سایت هسته‌ای اصفهان؛ فردا
نقوی حسینی با اشاره به اظهارات وزیر دفاع عنوان کرد: حقوق و مزایای بازنشستگان نیروهای مسلح از موضوعات مورد توجه است لذا در لایحه، تقویت جدی آن پیش‌بینی شده است.
در ادامه، محورهای مختلف بودجه حوزه وزارت دفاع اعم از معیشت نیروهای مسلح، حقوق و مزایا، اماکن مسکونی خانه‌های سازمانی، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح، حوزه‌های مختلف صنایع نظامی و دفاعی هم مورد بحث قرار گرفت.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: پیشنهادات ارائه شده درخصوص بودجه وزارت دفاع نیز مورد بررسی قرار گرفت، بنابراین از طریق نمایندگان کمیسیون در تلفیق بودجه پیگیری خواهد شد.
به گزارش خانه ملت، گفتنی است؛ کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس فردا دوشنبه از سایت هسته‌ای اصفهان بازدید خواهد داشت.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر