کد خبر: 40003
A

⁣ماجرای سه آمریکایی که شام را مهمان روحانی بودند/ وال استریت ژورنال تایید کرد، دفتر رییس جمهوری تکذیب!!

بر اساس گزارش این روزنامه روحانی بعد از سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل رهبران گروه‌های مسلمان از سراسر آمریکا را به یک مراسم شام دعوت کرده بود. رسانه‌ها در آن زمان خبر این دیدار را منتشر کردند اما اشاره‌ای به نام این سه نماینده کنگره در آن نکردند.

⁣ماجرای سه آمریکایی که شام را مهمان روحانی بودند/ وال استریت ژورنال تایید کرد، دفتر رییس جمهوری تکذیب!!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، پس از انتشار خبر دیدار حسن روحانی با نمایندگان کنگره آمریکا توسط پایگاه خبری دیلی کالر؛ وال استریت ژورنال هم فاش کرد که در سال ۲۰۱۳ در یک ضیافت خصوصی شام به‌میزبانی حسن روحانی، رئیس‌جمهوری ایران سه نماینده کنگره یعنی «کیث آلیسون»، نماینده ایالت مینه‌سوتا، «آندره کارسون» از ایالت ایندیانا و «گئورگی میکس» از نیویورک شرکت داشته‌اند. «لوئیز فراخان»،  رهبر «سازمان امت سلام» نیز یکی از میهمانان نشست بوده است.

▪️بر اساس گزارش این روزنامه روحانی بعد از سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل رهبران گروه‌های مسلمان از سراسر آمریکا را به یک مراسم شام دعوت کرده بود. رسانه‌ها در آن زمان خبر این دیدار را منتشر کردند اما اشاره‌ای به نام این سه نماینده کنگره در آن نکردند.

اما با این وجود پرویز اسماعیلی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در واکنش به این گزارش ادعای «ملاقات و شام محرمانه» با رئیس‌جمهور را کذب محض خواند. 

او می گوید که :« تمام این دیدارها و ملاقات‌ها همراه با اطلاع رسانی بوده و هیچ ملاقات یا دیداری به صورت محرمانه انجام نپذیرفته است.»

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر