کد خبر: 58115
A

نماینده مردم ارومیه در مجلس: با استانی شدن وابستگان به قدرت راهی مجلس می‌شوند

حضرت پور: با استانی شدن انتخابات کسانی که از رانت قدرت و ثروت برخوردار هستند وارد مجلس می‌شوند و با استانی شدن انتخابات زمینه برای ورود صاحبان قدرت و ثروت به انتخابات فراهم شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس: با استانی شدن وابستگان به قدرت راهی مجلس می‌شوند

به گزارش دیده بان ایران؛ روح‌الله حضرت‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شوای اسلامی با بیان اینکه بنده مخالف طرح استانی شدن انتخابات هستم،‌گفت: با استانی شدن انتخابات دیگر نماینده نمی‌تواند در کنار مردم حضور داشته باشدو نمایندگان دیگر نخواهند توانست همانند قبل در حوزه‌های انتخابیه خود حضور داشته باشند. 

وی افزود: با استانی شدن انتخابات کسانی که از رانت قدرت و ثروت برخوردار هستند وارد مجلس می‌شوند و با استانی شدن انتخابات زمینه برای ورود صاحبان قدرت و ثروت به انتخابات فراهم شود. 

نماینده مردم ارومیه در مجلس شوای اسلامی اظهار داشت: استانی شدن انتخاب باعث می‌شود که مردم دیگر نمی‌توانند نماینده خود را ببینند و همه چیز دیگر سوری خواهد بود. 

حضرت‌پور در پایان خاطرنشان کرد: در این نوع انتخابات رانت‌های قدرت و ثروت به عرصه انتخابات ورود پیدا می‌کنند و نمایندگانی که وابسته به صاحبان قدرت و ثروت هستند به مجلس راه پیدا می‌کنند. /فارس

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر