کد خبر: 68405
A
رئیس جدید بنیاد مستضعفان آدرس را اشتباهی رفت؛

فتاح از توقیف "خبر" شروع کرد/ آقای رئیس! مراقب پوست خربزه ای که زیر پایتان انداخته اند باشید

پس انتشار خبر پلمب دانشکده خبر، پرویز فتاح رییس جدیدالورود بنیاد مستضعفان توییت کرده است که امروز عمدا بنیاد مستضعفان ساختمان دانشکده‌خبر را پلمب کرده تا خبر آغاز بازپس‌گیری دارایی‌های بنیاد مستضعفان به گوش همه برسد.

فتاح از توقیف "خبر" شروع کرد/ آقای رئیس!  مراقب پوست خربزه ای که زیر پایتان انداخته اند باشید

به گزارش سایت خبری دیده بان ایران ؛ پس انتشار خبر پلمب دانشکده خبر، پرویز فتاح رییس جدیدالورود بنیاد مستضعفان توییت کرده است که امروز عمدا بنیاد مستضعفان ساختمان دانشکده‌خبر را پلمب کرده تا خبر آغاز بازپس‌گیری دارایی‌های بنیاد مستضعفان به گوش همه برسد.

پرویز فتاح در حالی از ساختمانی حوالی میدان آزادی به ساختمان بنیاد منتقل شد که بسیاری از کارشناسان سیاسی بر این باور بودند که  انتصاب او می تواند پایانی باشد بر یک عمر نابسامانی و حیف و میل اموالی که قرار بود به رفاه مستضعفان تعلق گیرد . هر چندآمارِدقیقی از اموال، زمین، هتل و شرکت های بیشماری که زیر نظر این بنیاد فعالیت می کند موجود  نیست! و این موضوع خود نمایانگر عدم شفافیت در آغاز راه است 

 

پرویز فتاح می توانست به جای "نسخ کشیدن" از عده ای دانشجو در دانشکده خبر ؛ از ساختمان و یا ملکی شروع کند که فلان خبرگزاری، نهاد حکومتی یا افراد شناخته شده که سال هاست بدون ریالی اجاره از آن استفاده می کنند و یا حداقل در راستای شفافیت لیستی از اموال فراموش شده و ناپیدای بنیاد ارائه دهد؛ اما همه اینها به یک اقدام نمایشی ختم شد

 

رفتار زشت و زننده ماموران بنیاد مستضعفان برای بیرون کردن دانشجویان این دانشکده به حدی بود  که صدای برخی اصول گرایان را هم بلند کرده است. یکی از کاربران معروف جریان ارزشی در همین رابطه خطاب به رئیس سابق کمیته امداد نوشت،: "بسیار خب آقای فتاح فقط مراقب باشید این حرکت پوست خربزه ای زیر پای شما نباشد" 

 

تصاوی رسیده به دیده بان ایران حاکی از این است که برخی از ماموران بنیاد وقتی با مخالفت دانشجویان دانشکده خبر مواجه شدند آنها مورد ضرب و شتم قرار دادند. 

 

photo_2019-07-29_16-30-58

photo_2019-07-29_16-22-07

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر