کد خبر: 77547
A
اعلامیه دبیرخانه شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاح‌طلبان:

لیست‌های منتسب به شورای عالی اصلاح‌طلبان جعلی و گمانه‌زنی است/ امکان ارائه لیست ائتلافی از جانب این جبهه سلب شده است/ پیگیر نتیجه اعتراض‌ها به رد صلاحیت‌ها هستیم

شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان اعلام کرد: بر اساس ارزیابی‌ها و اطلاعاتی که تاکنون به دست ما رسیده است، امکان ارائه لیست ائتلافی از جانب این جبهه سلب شده و همچنان در حال بررسی و پیگیری نتیجه اعتراض‌ها به رد صلاحیت‌ها هستیم. بنابراین لیست‌هایی که با این عنوان منتشر می‌شود، فاقد اعتبار و صرفاً گمانه‌زنی‌های افراد و گروه‌های خاص است.

لیست‌های منتسب به شورای عالی اصلاح‌طلبان جعلی و گمانه‌زنی است/ امکان ارائه لیست ائتلافی از جانب این جبهه سلب شده است/ پیگیر نتیجه اعتراض‌ها به رد صلاحیت‌ها هستیم

به گزارش دیده بان ایران؛  شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاح طلبان در اطلاعیه ای عنوان کرد: «از آنجا که برخی افراد و گروهها و یا رسانه ها اقدام به انتشار لیست های جعلی به نام ائتلاف اصلاح طلبان نموده اند، دبیرخانه شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاح طلبان مجددا ضمن تاکید بر مواضعی که در آخرین بیانیه این شورا صراحتاً به آن پرداخته شد، به اطلاع می رساند طبق راهبرد مصوب و بر اساس ارزیابی ها و اطلاعاتی که تاکنون به دست ما رسیده است، امکان ارائه لیست ائتلافی از جانب این جبهه سلب شده و همچنان در حال بررسی و پیگیری نتیجه اعتراض ها به رد صلاحیت ها هستیم. بنابراین لیست هایی که با این عنوان منتشر می شود، فاقد اعتبار و صرفاً گمانه زنی های افراد و گروههای خاص است.

 

بدیهی است کماکان منبع انتشار اخبار رسمی شورای عالی جبهه اصلاح طلبان کانال تلگرامی به این آدرس است: https://t.me/shorali و هر نوع خبر، اطلاعیه و یا موضعی از جانب این جبهه ابتدا در این کانال تلگرامی درج می شود.

 

دبیرخانه شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاح طلبان

 

اول بهمن ماه 1398»

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر