کد خبر: 81466
A

نماینده میانه در مجلس: چرا بودجه باید خدمت مقام معظم رهبری می‌رفت؟ آیا امروز می‌توانیم نفت بفروشیم؟

نماینده مردم میانه در مجلس با بیان اینکه آمریکا و متحدانش هم اکنون مشغول کرونا شده و با این بحران دست به گریبان هستند، گفت: باید از فرصت به وجود آمده استفاده کرده و اقتصادمان را سروسامان دهیم.

نماینده میانه در مجلس:  چرا بودجه باید خدمت مقام معظم رهبری می‌رفت؟ آیا امروز می‌توانیم نفت بفروشیم؟

به گزارش دیده بان ایران؛ فردین فرمند نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه) 19 فروردین در جلسه علنی که به منظور بررسی وضعیت شیوع کرونا در کشور برگزار شده، اظهار داشت: هم اکنون آمریکا و متحدانش مشغول کرونا بوده و با این بحران دست به گریبان هستند ولی اگر به دنیا نگاه کنید می‌بینید که کشوری مثل کره جنوبی در کنترل بیماری موفق بود.

وی افزود: باید از فرصت کرونا در کشورمان استفاده کرده و بکوشیم اقتصادمان را سروسامان دهیم.

نماینده میانه در مجلس تصریح کرد: ما پیش از این جنگ اقتصادی داشتیم و بعد هم کرونای سلامت و بهداشت به ما تحمیل شد.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز این جلسه را تشکیل دادیم که فکری به حال مملکت کنیم، اما دولت لایحه‌ای نیاورده که مشکلی را حل کنیم و طرح سه فوریتی نمایندگان هم مبنی بر این است که مملکت را یک ماه تعطیل کنیم اما کسی نمی‌پرسد از کجا پول بیاوریم؟

نماینده مردم میانه در مجلس با بیان اینکه دولت ورود کاملی در مقابله با کرونا نداشت تصریح کرد: مشکل اصلی کشور شفافیت است که باید در این باره اقدام کنیم. 

وی گفت: ما نتوانستیم جلسه‌ای برای بودجه تشکیل دهیم و جلسه مجلس به نصاب نرسید. چرا بودجه باید خدمت مقام معظم رهبری می‌رفت؟ آیا امروز می‌توانیم نفت بفروشیم؟/ فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر