کد خبر: 82114
A

انتقاد خبرگزاری فارس از نماینده اصلاح طلب مجلس/ چرا طرح نحوه تشکیل اجتماعات و برگزاری راهپیمایی ها و طرح اداره، نظارت بر صداوسیما را مطرح کرده ای؟

فارس نوشت: واکنش اصلاح طلبان برای پاسخگویی عملکرد غیرقابل قبول شان ، سیاست فرار به جلو با طرح موضوعاتی است که در این شرایط کشور حتی اولویتی هم ندارند.

انتقاد خبرگزاری فارس از نماینده اصلاح طلب مجلس/ چرا طرح نحوه تشکیل اجتماعات و برگزاری راهپیمایی ها و طرح اداره، نظارت بر صداوسیما را مطرح کرده ای؟

به گزارش تحریریه دیده بان ایران، خبرگزاری فارس که گویا این روزها از تصویب طرح اصلاح قانون انتخابات به شدت عصبانی است در سلسله گزارش های خود سعی می کند با پیش کشیدن «موقعیت حساس کنونی» و مبارزه با ویروس کرونا عملکرد فراکسیون امید را بار دیگر زیر سوال برده و مباحث این روزهای نماینده های اصلاح طلب مجلس را مورد هجمه و انتقاد خود قرار دهد. 

این خبرگزاری در گزارش امروزش هم در همین رابطه و طرح های پیشنهادی نماینده های عضو فراکسیون امید مجلس نوشت: 

در روزهایی که کشور با بحران کرونا درگیر است؛ کشوری که از یکسو همچنان درگیر جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه آمریکاست، در روزهایی که به دلیل همه گیری بیماری کرونا، تولید حال و روز خوشی ندارد و نیازمند کمک مضاعف دستگاه قانون گذاری است، بسیاری از کسب و کارها دچار مشکل شده و مشکلات معیشتی مضاعف بر اقشار ضعیف تحمیل شده باز هم عملکرد قابل قبولی از این فراکسیون که اکثریت مجلس(البته نه اکثریت قاطع) را داشته شاهد نیستیم.

واکنش اصلاح طلبان برای پاسخگویی عملکرد غیرقابل قبول شان ، سیاست فرار به جلو با طرح موضوعاتی است که در این شرایط کشور حتی اولویتی هم ندارند؛ مثل نامه های اخیر احمد مازنی، عضو فراکسیون امید مجلس که یک سال هم ریاست کمیسیون فرهنگی مجلس را عهده دار بوده است.

مازنی در دو نامه خود به هیات رئیسه مجلس که البته متن آنها را رسانه ای کرده برای دو طرح درخواست اولویت کرده است: اول طرح نحوه تشکیل اجتماعات و برگزاری راهپیمایی ها و دیگری طرح اداره و نظارت بر صدا و سیما. در نامه اول مازنی طرح تشکیل اجتماعات و برگزاری راهپیمایی ها از نیازهای ضروری جامعه معرفی شده و در نامه دوم نیز یادآوری شده است که طرح اداره، نظارت و خط مشی حاکم بر صداوسیما» از ابتدای دوره دهم مجلس شورای اسلامی مطرح شده و در کمیسیون فرهنگی به تصویب رسیده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر