کد خبر: 91933
A

واکنش هاشمی طباء به مصاحبه احمدی‌نژاد با رادیو فردا/ ظاهر در این مملکت برخی آزاد هستند و برخی آزادتر!/ احمدی نژاد از نظر ذهنی مشکل دارد/ من اصلا نمی‌دانم که او با چه حمایتی رئیس جمهور شد؟

چند روزی از مصاحبه جنجالی محمود احمدی‌نژاد با رادیو فردا گذشت و آب هم از آب تکان نخورد! انگار نه انگار که یک رئیس جمهور سابق در مقابل دوربین یک رسانه بیگانه و به اصطلاح برخی معاند نشسته و حرف‌هایی قابل توجه است!

واکنش هاشمی طباء به مصاحبه احمدی‌نژاد با رادیو فردا/ ظاهر در این مملکت برخی آزاد هستند و برخی آزادتر!/ احمدی نژاد از نظر ذهنی مشکل دارد/ من اصلا نمی‌دانم که او با چه حمایتی رئیس جمهور شد؟

به گزارش دیده بان ایران؛ چند روزی از مصاحبه جنجالی محمود احمدی‌نژاد با رادیو فردا گذشت و آب هم از آب تکان نخورد! انگار نه انگار که یک رئیس جمهور سابق در مقابل دوربین یک رسانه بیگانه و به اصطلاح برخی معاند نشسته و حرف‌هایی قابل توجه است! این موضوع وقتی عجیب و قابل تامل خواهد بود که حواسمان باشد افرادی در جایگاه مشابه وی چنین امکانی ندارند. مثلا تصور کنید که سید محمد خاتمی چنین مصاحبه‌ای می‌کرد. یا به یاد آورید که سید مصطفی میرسلیم بعد از مصاحبه با بی‌بی‌سی فارسی ناگزیر شده به ارائه توضیح و عذرخواهی.


سوال اینجا است که احمدی‌نژاد این حاشیه امن را از کجا آورده که نه وقتی تحصن می‌کند، نه وقتی یارانش حکم قضایی را پاره می‌کنند و نه وقتی چنین مصاحبه‌هایی می‌کند؛ کسی با او کار ندارد؟


سید مصطفی هاشمی‌طباء در پاسخ به این پرسش گفت: « نمی‌دانم ، این سوال هم است».


وی از اینکه احمدی‌نژاد علی‌رغم همه این مسائل و رویه‌ها عضو تشخیص مصلحت نظام است، ابراز تعجب کرد وگفت: « من اصلا نمی‌دانم که او با چه حمایتی رئیس جمهور شد و حالا هم هر کاری دلش میخواهد انجام می‌‌دهد‌. ظاهر در این مملکت برخی آزاد هستند و برخی آزادتر هستند. مسئولین از مصاحبه با رسانه‌هایی مثل بی‌بی‌سی فارسی و ... منع شده‌اند و درست هم است اما احمدی‌نژاد این کار را انجام می‌دهد و اتفاقی هم نمی‌افتد».


هاشمی‌طبا در ادامه گفت: «حرف‌هایش در این مصاحبه نیز قابل توجه بود. مثلا درباره سازش امارت و اسرائیل گفت که نظری ندارم و این یعنی بلد نیستیم.»


وی در پاسخ به اینکه انکار مسائل گذشته برای او چه سودی داشت، نیز گفت: «همه حرف‌هایش دروغ بود و است».


هاشمی طبا در پاسخ به اینکه احمدی‌نژاد از مطرح کردن خود به شکل چه هدفی دارد و خود را برای چه جایگاه آماده می‌کند؟ گفت: « من جای او نیستم و نمی‌دانم اما آنچه که روشن است که است که او خودش را برتر از همه می‌داند. بالاخره برخی از نظر ذهنی مشکل دارند ، خودشان را از دیگران کوچکتر و یا بزرگتر می‌بیند. احمدی‌نژاد هم خودش را از همه و هر جایگاهی بزرگتر می‌بیند. البته تشخیص این موضوع با ما نیست و نیاز به نظر پزشکان دارد. این را بر اساس حدس و گمان نمی‌توان گفت و نیاز به معاینه بالینی دارد».

منبع: آزادی

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر